Foder igen igen
Fra : marianne hellemose

Dato : 11-09-02 11:09

har lige modtaget denne link om IAMS, det er ikke noget
nyt, lavede overskrifter for, hmm ½ års tid siden, men nu
er der nogle der har taget det op igen, jeg sender linket
så dem der vil kan læse det, og dem der ikke vil kan
springe over. det handler om IAMS' aflivning af "testdyr"

http://www.iamskills.com/

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Stine

Dato : 11-09-02 20:48

Hej Marianne

Jeg havde ikke læst om dette før. Men hvor det dog grotesk! Aldeles
rædselsfuldt og sørgeligt
At udvise en sådan kynisme i jagten på profit er mere end smagløst. Og lur
mig om ikke denne 'afsløring' blot rammer toppen af et uhyggeligt omfattende
isbjerg.

Skuffet hilsen

Stine

Fra : Jette

Dato : 11-09-02 21:35

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> så dem der vil kan læse det, og dem der ikke vil kan
> springe over. det handler om IAMS' aflivning af "testdyr"

Du har ikke fået så meget respons her... så jeg vil bare lige sige at
jeg altså har læst dit indlæg

Er bare ikke ret god til at håndtere disse rædselshistorier... Ja, jeg
indrømmer det blankt, jeg er en hykler af værste skuffe *S*
Jeg bare så frustreret og dybt berørt af at læse sådan noget, når jeg
intet kan gøre, så derfor foretrækker jeg at lade være...

Mvh. Jette

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-09-02 22:21

Hej Jette
Det er okay, det ER jo et emne der kan dele vandene
men jeg tænkte at dem der havde lyst, og var interesseret
skulle have muligheden, ikke så meget for at få en debat
igang, med den slags penge der er i dyrefoder, vil der
uvilkåligt være producenter der sætter penge før dyr,
det er desværre virkelighedens verden, og vi må så
gøre hver i sær hvad vi finder bedst, og det gør vi bedst med flest mulige
oplysninger.

Fra : Jette

Dato : 11-09-02 23:45

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> det er desværre virkelighedens verden, og vi må så
> gøre hver i sær hvad vi finder bedst, og det gør vi bedst med flest

Det var nu ikke så meget en evt. debat jeg tænkte på ... det kan jeg
sagtens klare (hvæsser lige kløerne *GGG*), det er mere de forfærdelige
beretninger dyreplageri, min psyke helst er foruden.

Jeg foretrækker derfor at yde mit, ved at lægge en masse timer i
hjemmesiden, som forhåbentlig kan være med til at højne respekten for
vores elskede kæledyr.

... og jeg er ikke et sekund i tvivl om at ikke alle foderproducenter er
dyrevenlige, for som du jo siger, er det forfærdeligt hvad der kan ske,
når der er penge involveret.

Mvh. Jette
- der kun har beundring til overs for Mariannes utrættelige kamp for
retfærdighed i dyreverdenen