MS Windows
briani 27239
Taskmanager i winXP virker ikke mere
Fra : Alan

Dato : 11-09-02 11:05

Jeg har en konto med administrator rettigheder hvor der blot kommer en blank
dialogbox frem når jeg bruger ctrl+alt+delete.

Taskmanageren virker fint i administrator og andre konti. Nogen der har nogle
foreslag til løsning af problemet, det er ret sært jeg har aldrig været ude for
det før.

--
Life is what happens to you while you're busy making other plans - John Lennon
Venlig hilsen

Fra : Alan

Dato : 11-09-02 11:26

Undskyld jeg burde have kigget tilbage i gruppen først. Svaret er her:

Tak til Lars Stokholm