MS Windows
briani 27239
Skærm-standby i Win98?
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 11-09-02 10:25

Halløjsa.
Jeg er begyndt at blive ret irriteret over min skærm! Den vil ikke gå i
standby. Jeg har rodet rundt i alle mulige menuer, men ved ikke hvad jeg
skal gøre. Når skærmen skal gå i standby forsvinder billedet godt nok, og
lampen lyser som om den ikke får signal (så vidt er det jo godt nok), men
den slukker ikke helt! Den forbliver i denne "mellemtilstand". Det der
undrer mig mest er at det har virket før, men efter at have geninstalleret
Windows vil den ikke.

Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad der gør at den ikke slukker
fuldstændigt?? (bare et eller andet, jeg er nærmest desperat)

Hygge...
Daniel

P.S. Jeg har prøvet alle indstillingerne i bios'en for at se om det var
problemet, men intet held. Den vil også gerne gå i standby i DOS....

Fra : Krible

Dato : 11-09-02 11:20

"Daniel Alstrup" skrev d. 11-09-02 10:25 dette indlæg :
> [...]
var
> problemet, men intet held. Den vil også gerne gå i standby i DOS....

Prøv at opdatere/genindlæse drivere til dit skærmkort og til din skærm -
og vær sikker på at det er de rigtige drivere......
Har lige rodet med en PnP-skærm - og det var bare skærmkortet der skulle
have indlæst drivere igen. Det er ikke helt givet at Windåsen vælger det
rigtige...

http://www.kandu.dk/

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 11-09-02 14:02

"Krible" skrev i en meddelelse
[slette, slette...]
> Prøv at opdatere/genindlæse drivere til dit skærmkort og til din skærm -
> og vær sikker på at det er de rigtige drivere......

Jeg har hentet den nyeste driver til mit skærmkort, det hjalp ikke... Men
det var da en idé også at hente en ny driver til skærmen...
Tak for forslaget, nu må jeg se om det hjælper.

Hygge...
Daniel