OT:Hvornår Thoroughbred til de mindre CPUe~
Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 11-09-02 10:46

Hvornår kan man forvente at Thoroughbred erstatter Palomino kernen i de
mindre CPU'er i XP serien?
Sker det flydende - så man bare skal spørge sin edb leverandør om han har
det på lager
eller bliver Palomino lagerne først tømt ud?
Kan man forvente at www.edbpriser.dk laver en ny rubrik til Thoroughbred
processerne eller kommer de bare til at stå under Palomino?
Jeg ved godt det er lidt OT men hvor skal jeg ellers spørge?
--
Mvh.
Michael

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-09-02 11:15

Produktionen af Palomino stoppede for en måned siden, så T-bred er på vej.
Hvad edbpriser gør ved jeg ikke, men mon ikke de skriver Thoroughbred
ligesom de gør ved Thoroughbred XP2200+'en.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Leony

Dato : 12-09-02 09:24

"Michael Terp Laursen" <bilbo@FJERNNOSPAMsocsci.auc.dk> skrev i en
meddelelse news:aln3dk$iud$1@sunsite.dk...

> Hvornår kan man forvente at Thoroughbred erstatter Palomino kernen i de
> mindre CPU'er i XP serien?

Tror ikke du skal forvente at der kommer cpu'er med T-Bred kerne som
allerede findes med Palominokerne (hvis det er det du mener).

> Kan man forvente at www.edbpriser.dk laver en ny rubrik til Thoroughbred
> processerne eller kommer de bare til at stå under Palomino?
> Jeg ved godt det er lidt OT men hvor skal jeg ellers spørge?

Edbpriser havde vel været de rette at spørge om dette

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 12-09-02 09:41

> Tror ikke du skal forvente at der kommer cpu'er med T-Bred kerne som
> allerede findes med Palominokerne (hvis det er det du mener).

Øv - Det var det jeg tænkte på. De bruger jo langt mindre strøm :(
http://users.erols.com/chare/elec.htm

Ja

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-09-02 10:21

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message

> [...]
>
> Tror ikke du skal forvente at der kommer cpu'er med T-Bred kerne som
> allerede findes med Palominokerne (hvis det er det du mener).

Det har AMD ellers oplyst! Og de er til salg ude i verden. Jo de kommer, jeg
tror det er fra XP1700+ og op

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 12-09-02 10:28

Ifølge Chris Hare fra http://users.erols.com/chare/main.htm skulle de bliv
produceret, spørgsmålet er så bare hvornår de kommer til Danmark.
--
Mvh.
Michael

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-09-02 13:40

http://www.xbitlabs.com/ og http://hardocp.com/index.html har haft dem på
testbænken. Xbit oplyste at produktionen af Palomino var ophørt og at det nu
kun var T-breds der kom ud fra samlebåndet.

Jeg tror faktisk godt at forhandlerne kan bestille dem hjem allerede nu,
ellers find en tysk butik, for der har de også været ude (de laves i
Dresen).

Fra : Leony

Dato : 12-09-02 22:19

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:A%Yf9.71535$ww6.4964608@news010.worldonline.dk...

> Det har AMD ellers oplyst! Og de er til salg ude i verden. Jo de kommer,
jeg
> tror det er fra XP1700+ og op

Synes det strider mod logikken at producere noget der allerede er blevet
lavet.
Hvorfor ikke bare køre mod højere MHz, men OK hvis de mener de har en god
gerne, så skal jeg ikke stå i vejen.

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 13-09-02 07:35

> [...]
> lavet.
> Hvorfor ikke bare køre mod højere MHz, men OK hvis de mener de har en god

Det er fordi det er billigere at producere med 0,13 micron end 0,18 fordi
selskaber betaler pr. m3. Og der kan produceres flere processor med 0,13
micron teknologien.
Mvh.
Michael