En sang jeg ikke kan navnet på!!!
Fra : OneEighty

Dato : 11-09-02 09:52

Hejsa!
Jeg ved ikk helt om det er den rigtige NG jeg spørger, men jeg prøver lige

Jeg har hørt en sang i radioen gentagne gange, men har aldrig fået hørt
navnet på sangen.... Noget af den lyder såen her:

Until the stars come crashing down, until the moon no longer shine.
Thats how long I'll wait for you, thats how long I'll wait for you.

Håber I kan hjælpe mig !!!

OneEighty

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 11-09-02 10:08

> [...]
>
> Until the stars come crashing down, until the moon no longer shine.
> Thats how long I'll wait for you, thats how long I'll wait for you.

Det er David Charvet med "Leap of Faith"

http://www.liquid2k.com/davidcharvet/paroles/f-leapoffaith.htm

eller søgning på Google som jeg fandt den på;
http://makeashorterlink.com/?F6EC120C1

Mvh.
Karsten Kryger

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 11-09-02 10:15

"OneEighty" <jesper-mortensen@ofir.dk> wrote:

>Until the stars come crashing down, until the moon no longer shine.
>Thats how long I'll wait for you, thats how long I'll wait for you.
>
>Håber I kan hjælpe mig !!!

Google er din ven - David Charvet "Leap of Life"

-breiler

Fra : OneEighty

Dato : 11-09-02 10:22

> [...]
>
> Until the stars come crashing down, until the moon no longer shine.
> Thats how long I'll wait for you, thats how long I'll wait for you.

Tak for hjælpen til jer begge, det var den

Men jeg prøvede oxo google, men jeg må åbentbart søge på en forkert måde...
For jeg fik 0 results!

OneEighty

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-09-02 12:45

OneEighty wrote:

> Tak for hjælpen til jer begge, det var den
>
> Men jeg prøvede oxo google, men jeg må åbentbart søge på en forkert
> måde... For jeg fik 0 results!

Du skal sætte anførselstegn om hele tekstbidden, så søger Google på
sætningen istedetfor de enkelte ord.

-Sune

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 11-09-02 14:30

>Tak for hjælpen til jer begge, det var den
>
>Men jeg prøvede oxo google, men jeg må åbentbart søge på en forkert måde...
>For jeg fik 0 results!

Jeg lavede en søgning på "thats how long I'll wait for you"
med anførselstegn.
Klik på linket så ser du hvad jeg så.

http://www.google.com/search?as_q=%22thats+how+long+I%27ll+wait+for+you%22&num=10&hl=en&ie=ISO-8859-1&btnG=Google+Search&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&safe=images

(%22 betyder anførselstegn aka gåseøjne)

-breiler

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 12-09-02 10:59

Mikkel Breiler wrote:
> Klik på linket så ser du hvad jeg så.

Well, fra Google:

Lyrics.ee - Foorum
.... Rocky, 23. Mai 2002, kell 14:15:36. David Charvet "Leap of Life" Irw
@sardine
That's how long I'll wait for you Thats how long I'll wait for you...
www.lyrics.ee/forum/msg.php?teema_id=117 - 5k - Cached - Similar pages

Men prøv eller at skifte "thats" ud med "that's". Det gør en verden til
forskel.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : OneEighty

Dato : 13-09-02 21:37

Ohhhh mange tak :) Det var rigtig det jeg havde gjort, men bare med den
forkert sætning :( Jeg skrev "Until the moon no longer shine" og det gav
intet :( Men tak for hjælpen ;)

OneEIghty