MS Windows
briani 27239
Win98: Klik lyd i Explorer
Fra : Casper

Dato : 11-09-02 09:05

Når man navigerer i Explorer er der som standard en klik lyd når man trykker
på hyperlinks og Tilbage knappen osv.

Af uforklarlige grunde havde jeg pludselig ingen lyd. Fandt frem til at det
er punktet Complete Navigation i Lyde der skal have en lyd. Mit problem er
at den klik lyd simpelthen er væk. Hvad hedder filen på denne klik lyd?

Har du lyden må du meget gerne sende den til mig. Husk lige at skriv i
gruppen at du har sendt den så jeg ikke får tilsendt en masse lydfiler.

Bruger Win98SE og IE 6.

Casper

Fra : Casper

Dato : 11-09-02 10:33

Har selv løst problemet!

Fra : Krible

Dato : 11-09-02 10:52

"Casper" skrev d. 11-09-02 09:05 dette indlæg :
> [...]
>
> Har du lyden må du meget gerne sende den til mig. Husk lige at skriv i
> gruppen at du har sendt den så jeg ikke får tilsendt en masse

Jeg kan ikke se din mailadresse fra Kandu.dk.
Lyden hedder Start og ligger i Windows/Media/
Ellers send mail til lyd@kdb.dyndns.dk og jeg returnerer lyden

http://www.kandu.dk/