hvordan overbeviser jeg manden om at kvali~
Fra : Inger Kaya

Dato : 11-09-02 07:49

Min mand mener selv om man skal bruge mere af det billige er det
laaangt billigere ...

Aldi billigeste...:

1,5 kg Vital kattemad 12,95
10 liter klumbende kattegrus Ko-kra 19,95

han brummer lidt når jeg vælger at købe anderledes men acceptere det
dog selv om han bestemt ikk forstå at vi skal smide flere penge ud til
noget som ikk er nødvendig. Har prøvet at forklare ham om indholdet af
det men.... nej nej... han mener man kan da købe meget tilskuds foder
f.eks. for det ekstra beløb pr. mdr. ....

HJÆLP.........

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : KatjaStrofen

Dato : 11-09-02 08:17

Inger Kaya <Tumling111@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6gptnusp9p0ntaij8lpdesqtsfshi37okh@4ax.com...
> [...]
> det men.... nej nej... han mener man kan da købe meget tilskuds foder
> f.eks. for det ekstra beløb pr. mdr. ....

Tjaeh - af grus - kan jeg kraftigt anbefale Sille fra Fakta - som absolut
ikke lægger i den dyre ende! - så.. der kan han jo ikke sige så meget. hvis
det var! - det koster vel tre kroner mere end det du på nuværnde tidspunkt
køber!

Ydermere.. ville jeg gøre ham opmærksom på hvor tit du slæber Vital kattemad
hjem! - og så prøve at købe en 5 kilos Hills eller whatever af det dyre.. -
og sige - Se skat.. vi fodrer stadig med det dyre foder ! :) - En hills sæk
på 5 kilo.. holder hos mig ca 3 måneder! - dvs jeg betaler godt 100 kroner
pr måned i foder! - og katten har skam fri adgang til foder konstant :)

katja

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 11-09-02 10:19

Hej Inger!
Jeg tror bare du skal skrive ned helt præcis hvad det koster pr dag at
bruge hver slags foder, samt grus. Når du sort på hvidt kan vise på
papiret at et foderskift vil betyde minde udgifter, så kan han da for
pokker ikke kæmpe imod mere! Og som en ekstra joker kan du jo smide
dyrlægeregninger i ringen, da de sikkert på længere sigt vil være mindre
med et bedre foder. Er han i tvivl om dette, skal han bare kontakte mig,
jeg har selv erfaring med de problemer et discount-foder kan give.
Problemer der løste sig fluks jeg skiftede!

Håber det virker
Dorthe

Inger Kaya skriver:

Fra : Søren Houlberg

Dato : 22-09-02 12:33

Hej Inger Kaya!

Du kan jo også prøve at lade ham skifte i kattebakke med dårligt grus og
dårligt mand - og så skifte til det "dyre"/bedre og lade ham fortsætte med
at skifte i baken

Hilsen
Mette Sofie