MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Logge på usbpind
Fra : Ylwen

Dato : 11-09-02 08:03

Er det muligt at sætte password på en usbpind? Jeg vil gerne have nogle
bank oplysninger liggende på min usb pind, men da der ikke er password
på den, er det jo lidt risikabelt. Er det muligt at lave en eller anden
form for password beskyttelse på den? Det er muligt at boote fra den, så
der må jo være en boot sektor?st. Alt efter hvordan skatteprocenterne for amt
og kommune er der hvor du bor, har personfradraget en skatteværdi på ca.
13.000 kr. årligt.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 11-09-02 10:04

"Ylwen" <Ylwen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Er det muligt at sætte password på en usbpind?

Mon ikke der står noget om dette i manualen til din pind.
Hvis ikke så ville det nok være en fordel at skrive hvilken pind det drejede
sig om.

> Jeg vil gerne have nogle bank oplysninger liggende på min usb pind,
> men da der ikke er password på den, er det jo lidt risikabelt.

Husk på at et password sikrer ikke oplysningerne, det besværliggør bare
adgangen til dem (især den dag du glemmer dit password).
Tror du skulle overveje at kryptere dem også.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/