Re: Jane´s Fleet Command.
Fra : Benny Jensen

Dato : 11-09-02 05:26

Hej
Jeg har et problem med Jane´s Fleet Command. Efter at have installeret din
patch, så køre spillet, MEN det crasher i ny og næ. Der kan gå 2 minutter
eller 15 min. Så crasher spillet. Det lukker ned og skrivebordet dukker op.
Er der nogen som kan løse dette problem ???
Mvh.
Benny

Fra : Torben Nielsen

Dato : 11-09-02 14:22

> [...]
> eller 15 min. Så crasher spillet. Det lukker ned og skrivebordet dukker op.
> Er der nogen som kan løse dette problem ???

OK. Her er en bunke spørgsmål:

Er det kun JFC der går ned eller gælder det også andre spil?

Hvad er temperaturen for CPU før spillet startes og efter det er
gået ned?

Har du andre programmer kørende i baggrunden (f.eks. anti-virus)?

I bekræftende fald: Har du prøvet at lukke disse før du starter
spillet?

Med de oplysninger du kommer med, lyder det, for mig, umiddelbart
som om du har nogle problemer med CPU'ens temperatur. Jeg er
nemlig selv udsat for det samme, bare i flere spil. Jeg har
noteret mig at spil (og programmer) går ned når temperaturen når
et vist niveau.

Husk at AMD-processorer har det med at udvikle meget varme,
derfor kan det være at du skal køle din computer bedre. Den
simpleste metode er at åbne kabinettet.

Mvh.
Torben

Fra : Benny Jensen

Dato : 11-09-02 18:54

Min computer er

CPU = P4 2.2Ghz.
Ram = 512mb DDR ram.
Lyd = SB live player 5.1
Grafik = MSI GeForce4 TI 4200. 128mb ram.
Windows XP home edition.
Har ADSL forbindelse. 512/128kbits.

Da jeg lige har købt maskinen for 14 dage siden, så er jeg ved at finde ud
af, hvilken spil, som jeg kan køre. Jeg fik en Patch for nogle dage siden
(fra dig), så spillet skulle kunne køre på XP. Uden Patch, så kan JFC slet
ikke . Install og run. JFC blinker også i ny og næ. Som om det vil lukke,
men fortryder.

SOF2 køre uden problejer og det samme gælder disse spil.
1 MOH AA.
2 Jedi Outcast
3. Serious sam 1+2
4. RTCW
5 og mange andre spil køre perfekt.
6. Quake 1+2+3 ligeså.
..7 Unreaf + UT1.
8 Total air war.
9 MDK2

Det er bare nogle af spillene.
Jeg er oppe på 13 spil, som jeg ikke kan få til at virke. Der bruger jeg
denne nyhedsgruppe til at finde svar.
Mvh.
Benny

Fra : Benny Jensen

Dato : 11-09-02 18:59

Angående programmer, som køre hele tiden.

1. Kazaa
2 Panda antivirus
3. Zonealarm.
4. div spyware.

Fra : Torben Nielsen

Dato : 11-09-02 22:06

> Angående programmer, som køre hele tiden.
>
> 1. Kazaa
> 2 Panda antivirus
> 3. Zonealarm.
> 4. div spyware.

Fra den liste af spil du nævnte virkede, kan jeg se at det nok
alligevel ikke er temperatur-problemer (dem jeg også har fra
listen (MOH AA og Jedi Outcast) hæver min temperatur mere end JFC
gør).

Derfor er mit råd, at du lukker de programmer, der kører hele
tiden. Hvis det får JFC til at virke, så kan du bagefter prøve
dig frem til hvilket af disse programmer, der får JFC til at crashe.

Angående spyware synes jeg, at du bør udrydde det med Ad-aware
(www.lavasoft.de) og Kazaa (spywaren over alle spyware) bør du
erstatte med KazaaLite (www.kazaalite.com).

Mvh.
Torben