Haba haba sut sut...
Fra : felicia

Dato : 21-02-01 19:03

Er der nogen som kender den gamle sang, hvor refrænget lyder: Haba haba sut
sut, heba huba sat sat a nam nam. Eller noget i den retning!!?? Hvem synger
nummeret og hvor kommer de fra?? Jeg mener det er et gammelt nummer fra
firserne?

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-02-01 19:45

"felicia" <dre@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
synger
> nummeret og hvor kommer de fra?? Jeg mener det er et gammelt nummer fra

Apropros den tidligere debat om en af ABBA's lydmænd, så var det faktisk en
af deres lydmænd (den samme) som indspillede nummeret og dermed vandt et
væddemål om, hvorvidt han kunne lave et hit. Jeg kan desværre ikke huske,
hvad han hed, men ham der blev talt om ovenfor hed SVJH Michael Thekov eller
noget i den stil

/Nikolaj

Fra : bonfils

Dato : 21-02-01 20:19

felicia <dre@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:hpTk6.27266$2w6.389628@twister.sunsite.dk...
> [...]
synger
> nummeret og hvor kommer de fra?? Jeg mener det er et gammelt nummer fra

"Hubba Hubba Zoot Zoot" blev indspillet af bandet Caramba i 1981 på Trash
Records (svenskere, tror jeg nok).

(Det ved jeg forøvrigt kun, fordi nummeret er på promotion-cd, der i sin tid
blev lavet til filmen "Idioterne")

--
http://bonfils.com
http://mp3.com/bonfils

Fra : Kingo

Dato : 22-02-01 08:46

Jeg har den gamle LP med Caramba. Der er vel omkring 10 andre numre i samme
stil - og med pluddersprog. Det sejeste er - at der faktisk er tekster med.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-02-01 20:27

felicia skrev:

>Er der nogen som kender den gamle sang, hvor refrænget lyder: Haba haba sut
>sut, heba huba sat sat a nam nam.

Yeah! :)

>Eller noget i den retning!!?? Hvem synger
>nummeret og hvor kommer de fra?? Jeg mener det er et gammelt nummer fra
>firserne?

De hedder Caramba, mere ved jeg ikke.
--
venligst
/Lasse

Snup en gratis kold fra kassen:
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 21-02-01 20:31

Hej "felicia" <dre@hotmail.com>

> [...]
>nummeret og hvor kommer de fra?? Jeg mener det er et gammelt nummer fra

Jeg kan huske så meget at bandet hedder Caramba.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Uffe Christensen

Dato : 21-02-01 22:22

Lars Kim Lund <larskim@mail.com> wrote in message
> Hej "felicia" <dre@hotmail.com>

> Jeg kan huske så meget at bandet hedder Caramba.

A'propos snakken om for få indlæg med videre: Det hjælper nu ikke på
kvaliteten, at tre svarer nøjagtig det samme på dette spørgsmål.. God ide
lige at læse tråden inden man svarer

UffeC

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-02-01 21:26

"Uffe Christensen" <uffec@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> A'propos snakken om for få indlæg med videre: Det hjælper nu ikke på
> kvaliteten, at tre svarer nøjagtig det samme på dette spørgsmål.. God ide
> lige at læse tråden inden man svarer

Tjah, de tre "ens" svar kom med 11 minuters forskel. Hvis du tillader lidt
tid for forsinkelse hos udbyderne og lidt tid til at skrive indlægget er 11
min. ikke videre meget. Lad os i stedet give udbyderne skylden :)

/Nikolaj

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 21-02-01 21:26

Hej "Uffe Christensen" <uffec@get2net.dk>

>A'propos snakken om for få indlæg med videre: Det hjælper nu ikke på
>kvaliteten, at tre svarer nøjagtig det samme på dette spørgsmål.. God ide
>lige at læse tråden inden man svarer

Det går lidt tid før indlæg er propageret til alle servere. Men det
vidste du åbenbart ikke.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-02-01 22:11

Lars Kim Lund skrev:

>Det går lidt tid før indlæg er propageret til alle servere. Men det
>vidste du åbenbart ikke.

Desuden er det jo ikke alle der har fast opkobling. Da jeg ikke havde
det, der hentede jeg news, og svarede offline. Der kunne da godt gå
nogle timer før svaret blev sendt, eller overhovedet blev skrevet.

Fra : Hauge

Dato : 21-02-01 21:29

Hejsa

"Uffe Christensen" <uffec@get2net.dk> wrote in message
> A'propos snakken om for få indlæg med videre: Det hjælper nu ikke på
> kvaliteten, at tre svarer nøjagtig det samme på dette spørgsmål.. God ide
> lige at læse tråden inden man svarer

Læg lige mærke til tiden, fra første til sidste svar er der kun gået 11
min., så det er ikke sikkert at disse indlæg overhovedet er nået frem til de
andre svarere, inden de selv svarede.

Mvh Hauge

 (21-02-2001)
Fra :

Dato : 21-02-01 22:42

> [...]
>
> Læg lige mærke til tiden, fra første til sidste svar er der kun gået 11
> min., så det er ikke sikkert at disse indlæg overhovedet er nået frem til

Hahaha "Griner"

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-02-01 23:13

" " <lllarsen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hahaha "Griner"

Det morsomste er vel, at der kom tre svar på Uffes andet indlæg indenfor 3-4
minutter (og at hans ur er ca. en time foran)

/Nikolaj

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 22-02-01 00:40

"Hauge" skrev i en meddelelse

> Læg lige mærke til tiden, fra første til sidste svar er der kun gået 11
> min., så det er ikke sikkert at disse indlæg overhovedet er nået frem til
> [...]

Og sjovt nok bliver jeres pointe understreget ved, at to svarer at der kun
er gået 11 minutter mellem svarene....

Kåre

Fra : Uffe Christensen

Dato : 22-02-01 19:48

Kåre Weng Madsen <kwma00@hum.auc.dk> wrote in message
> Og sjovt nok bliver jeres pointe understreget ved, at to svarer at der kun
> er gået 11 minutter mellem svarene....

Ja, ja, ja... Mit indlæg var nu ment i al foredragelighed. Tænle ikke lige
på, at perioden fra afsendelse til at de er i newgroup er lidt variende...

UffeC

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 21-02-01 23:49

I indlægget <hpTk6.27266$2w6.389628@twister.sunsite.dk>
dateret 21 Feb, forfattede felicia:

> [...]
> nummeret og hvor kommer de fra?? Jeg mener det er et gammelt nummer fra

caramba TRASH RECORDS DOMESTIC PROD. TRALP 1.

I følge coveret er den:

Recordeli pour STUDIO GARAGE DE GARBAGE
Picturella par BENGTO HOO
Coloretta par cartong: TORSK PROD
(P) og © 1981 TRASH RECORDS

De medvirkende (der er såvidt jeg ved kun 2, men de har vist ret mange
personligheder og ser ud til at være guf for en psyk.) er:

CARLOS IH LURA, ahilo
ZOLTAN ZULL, violotta
DR FRITZ HÖFNER, baribasso
TUDOR LUDOR, batterie
ABDULLA PRESLEY, tomba
ZINGO ALLAH, prutto
IHTO AHMIN, pahuvee
GASTON EL TON YON, pianissimo
KING NAM, a nam
CLAPTON COMBO, gitaronimo
KING KONG, tango
HAZZE KAMIKAZE, tekniko del son
GIORGIO MARTINI, produkto

Der er 2 sider på skiven, den første hedder BLAZTAH 1 (Caramba) og
indeholder:

ALI BABA 3.47
SPOTTNJIK 3.13
HUBBA HUBBA ZOOT ZOOT 3.12
EINE FEINE 3.12
FIDO 3.25

Side 2, BLAZTAH A (Caramba), kaldet indeholder:

AITHO 3.41
ANNA KAPOE 4.15
DONNA MAYA 3.20
AHLLO 2.51
CARHUMBA 3.12

CARHUMBA opsummerer på fineste vis hele albummet så jeg tillader mig at
gengive teksten her:

Stupido carmpah taj
Stjupido caramski skjaj

Sill i dill eh wilie bhili doff
Zollo dhollo vollo bhollo boff
Ürans thürans lührans ayatoll
Ha tah kaa tha ohtto mhotto boll

Stopido carampa pah
Stupido caramba bah

Unkan stucan khotte ah die das
Yloppe toppe mhoppe, oder was?
Ahsko tasco fjiasco jazz ko-ko
Rhullan bhullan mhullan blaff ho-ho

Ebba obba zat pah huvee zoot
Ha tah kaa tha ihto ohtto mhot
Rhullan bhullan bajdoff n-n-njet
Tutti frutti capochinspaghett

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 22-02-01 03:40

I indlægget <4A5084B61A%alexbach@isa.dkNOSPAMnet.dk>
dateret 21 Feb, forfattede Alex Bach Andersen:

[snip]

Jeg faldt lige over den her:

http://www.abbasite.com/people/michael2.html

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen, Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
.... Your cat's missing? Have you checked my bumper?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-02-01 13:45

*LOL*

Hilsen