MS Windows
briani 27239
WinXP Pro og spil
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 10-09-02 22:54

Er der nogen kendte problemer med subjekt?
Har lige installeret WinXP Pro Study Upg. på en PC med Athlon XP 1600 og
512Mb DDR ram, men det giver (åbenbart) problemer med i hvert fald nogle
spil;

The Sims kan ikke køre
Dungeon Keeper 2 kan ikke køre

Star Wars Starfighter fungerer
Sim Park fungerer

Det er hvad jeg har installeret eller prøvet at installere af spil.

Kan man sige noget nærmere omkring spil og WinXP Pro, eller er der et
sted der står noget om det?

Mvh. Jan

Fra : Sven

Dato : 11-09-02 07:20

> Kan man sige noget nærmere omkring spil og WinXP Pro, eller er der et
> sted der står noget om det?

Prøv at kigge på http://www.ntcompatible.com/
Der er både spil, programmer og hardware gennemgået.

Sven

Fra : ..::jmj::..

Dato : 11-09-02 07:34

"Jan Allan Andersen" <akker@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er hvad jeg har installeret eller prøvet at installere af spil.
>
> Kan man sige noget nærmere omkring spil og WinXP Pro, eller er der et

Ingen problemer med subj. her:
der spilles Quake 3, HalfLife, Wolfenstein, Sims og meget andet uden
problemer.
Det essentielle i sammenhængen er dog "friske" drivere