Cheats til The Thing?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-09-02 22:24

Findes der cheats til The Thing? Det er den der boss 1 der ikke vil dø....

Mvh Thomas

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 11-09-02 19:21

Thomas Hjort skrev: (messageID: <news:allntn$hdt$1@news.cybercity.dk>)

> Findes der cheats til The Thing? Det er den der boss 1 der ikke vil
> dø....

Boss1 burde nu ikke være så vanskelig. Men du kan hente hjælp på:
http://pub32.ezboard.com/foutpost31frm39

Her finder du stort set alle tips, tricks, cheats, hints og spoilers (så
pas på!). En god idé er at downloade en walk-through, der er svjh hints
til at klare ærterne med Boss1.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-09-02 23:32

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her finder du stort set alle tips, tricks, cheats, hints og spoilers (så
> pas på!). En god idé er at downloade en walk-through, der er svjh hints

Tak for linket. Men når man vil ind på deres forum kræver det at man har
kortet oppe!
Jeg fatter ikke at 'the thing' skulle være specielt svært at finde cheats
til, men jeg har ikke kunne få fat i nogen endnu.

Mvh Thomas

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 12-09-02 11:04

Thomas Hjort skrev: (messageID: <news:alog9o$8nu$1@news.cybercity.dk>)

> Tak for linket. Men når man vil ind på deres forum kræver det at man
> har kortet oppe!

Hvad mener du?

> Jeg fatter ikke at 'the thing' skulle være specielt svært at finde
> cheats til, men jeg har ikke kunne få fat i nogen endnu.

Der er en del cheats, men de kræver allesammen at du ændrer i
registreringsdatabasen. Kør "regedit", og find:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Computer Artworks/The Thing/1.0

Herefter skal du oprette en række nye stringvalues, alt efter hvad du
vil snyde med.

Quick save (gem uden at være ved en Save Station):
Opret en string value "DoInGameLoadSave" og sæt værdien til '1'.

Andet snyd:
Opret følgende tre string values, og sæt værdien for dem alle til '1':
'PlayerInvulnerable' (Udødelighed)
'NPCInvulnerable' (Udødelighed for NPCere)
'FullWeaponEquip' (Fuldt våbenarsenal og ammo)

Disse cheats virker dog kun for et nyt spil (eller måske også for nyt
level).

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-09-02 13:28

> Thomas Hjort skrev: (messageID: <news:alog9o$8nu$1@news.cybercity.dk>)

> Hvad mener du?

Jeg mente kreditkortet. Jeg skulle betale 7$ for at joine det forum.

> [...]
> 'PlayerInvulnerable' (Udødelighed)
> 'NPCInvulnerable' (Udødelighed for NPCere)
> 'FullWeaponEquip' (Fuldt våbenarsenal og ammo)

Det lyder lidt besværgeligt. Jeg må hellere prøve den Boss 1 igen, selvom
jeg snart har prøvet 20 gange. Det er ikke så meget selve bossen og hans
arme der kommer ud af væggen, men mere alle de kryb der springer på mig hele
tiden.
I walkthruen bliver nævnt at der skulle ligge nogle 'brandgranater' et sted
i rummet, men jeg kan ikke finde dem. Ved du hvor de ligger?

Mvh Thomas

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 12-09-02 14:32

Thomas Hjort skrev: (messageID: <news:alq18i$1hjn$1@news.cybercity.dk>)

> Jeg mente kreditkortet. Jeg skulle betale 7$ for at joine det forum.

Lyder underligt - jeg joinede gratis. Prøv evt. at gå ind på
http://www.outpost31.com/index2.html og videre til forum derfra.

> [...]
> selvom jeg snart har prøvet 20 gange. Det er ikke så meget selve
> bossen og hans arme der kommer ud af væggen, men mere alle de kryb der

Hold øje med hvad Boss 1 ødelægger i rummet. På et tidspunkt laver den et
hul i væggen. Derinde er der en scuttler-pod, der (hvis ikke du ødelægger
den med flammekasteren), vil smide en masse trælser scuttlers efter dig.

> I walkthruen bliver nævnt at der skulle ligge nogle 'brandgranater' et
> sted i rummet, men jeg kan ikke finde dem. Ved du hvor de ligger?

De ligger i nogle kasser - jeg kan ikke lige huske hvilke, men bare smadr
alle kasserne, så finder du dem.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-09-02 15:55

> Thomas Hjort skrev: (messageID: <news:alq18i$1hjn$1@news.cybercity.dk>)

Så klarede jeg den. Man kunne bare løbe forbi den og åbne døren (lidt af
gangen) så kom man videre uden at slå den ihjel :)

Mvh Thomas