MS Windows
briani 27239
java virtual machine?????
Fra : Melander

Dato : 10-09-02 22:00

Hej

Jeg har et par sider, jeg gerne vil ind på, bla. en chat, men de kræver
"java virtual machine", der popper så en boks op, hvor jeg kan hente
den, jeg klikker ok, men kommer så til denne
side:http://www.microsoft.com/windows/ie/getosver/default.asp
hvor der står således : We're sorry. Automatic installation of Microsoft
Virtual Machine is no longer provided for Microsoft Windows XP.
Nu har jeg win xp pro, men jeg skal stadig bruge "java virtual machine",
så hvad gør, kan jeg finde den et andet sted, eller skal jeg bare glemme
de sider, snøft

mvh Melander

http://www.kandu.dk/

Fra : Allan Bojsen

Dato : 10-09-02 22:16

On Tue, 10 Sep 2002 20:59:31 GMT, "Melander" <Melander.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>Nu har jeg win xp pro, men jeg skal stadig bruge "java virtual machine",
>så hvad gør, kan jeg finde den et andet sted, eller skal jeg bare glemme

Dette er fra et tidligere indlæg, hvor jeg havde samme problem:

Ved at klikke på dette link:

http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/f8858ec49bb85ea67e2c22aa0530b716/filelib/div
erse/msjavx86.exe

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Allan Bojsen, Funnysurfer.dk

Fra : Phanton

Dato : 10-09-02 22:21

Hej

Kik tilbage i gruppen og du vil finde dette link: 26/8 3:19

http://www.tweakup.dk/download/usefull.htm

mvh PHAnton