MS Windows
briani 27239
Mail-filer
Fra : Søren Nellemann

Dato : 10-09-02 21:46

Hvor på harddisken (under windows formoder jeg) ligger gamle og nyindkomne
mails, adressekartotek m.v.?

Søren

Fra : Madsen

Dato : 10-09-02 21:51

Søren Nellemann skrev:

> Hvor på harddisken (under windows formoder jeg) ligger gamle og
> nyindkomne mails, adressekartotek m.v.?

Kommer an på hvilket program du bruger til e-mails. :)
Desuden har du sikkert større chance for den rette hjælp i gruppen:
news:dk.edb.internet.software.mail+news eller hvis det er Outlook
Express du sidder med så:

Madsen.

Fra : Krible

Dato : 11-09-02 10:28

"Søren Nellemann" skrev d. 10-09-02 21:46 dette indlæg :
> Hvor på harddisken (under windows formoder jeg) ligger gamle og
nyindkomne
> mails, adressekartotek m.v.?
>
> Søren

Fortæl lige hvad mail-program det er

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-09-02 16:38

"Krible" <Krible.news@kandu.dk> wrote in message
> Fortæl lige hvad mail-program det er

Der hører ikke hjemme i denne gruppe...

Kan kandu ikke vise alle indlæg?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Krible

Dato : 11-09-02 22:49

"Jesper G. Poulsen" skrev d. 11-09-02 16:38 dette indlæg :
> "Krible" <Krible.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]

Hva' f.... mener du - jeg arbejder kun her med de bedste intentioner, og
gider ikke sådan en vrøvlebemærkining fra dig!!!!
Jeg støder på spørgsmålet : Søren Nellemann skrev:

> Hvor på harddisken (under windows formoder jeg) ligger gamle og
> nyindkomne mails, adressekartotek m.v.?

- og jeg svarer som jeg vil/kan - hva' fa'en er DIT problem !!!!!
Det er muligt at en af jeres "nyhedsbrugere" er på forkert adresse - men
jeg vil fandeneme ikke finde mig i at en selvbestaltet nørd skal
forhindre vedkommende i at få et svar!!!
Har du ellers flere problemer kan du bombe email:
problemer@kdb.dyndns.biz

På trods af alt

med venlig hilsen Krible

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-02 23:37

Wed, 11 Sep 2002 21:49:28 GMT, skrev "Krible"
<Krible.news@kandu.dk>:

>Hva' f.... mener du - jeg arbejder kun her med de bedste intentioner, og
>gider ikke sådan en vrøvlebemærkining fra dig!

Dette forum har intet med kandu.dk.

Kandu.dk ynder blot at lade som om det er deres forum.

Kig på http://www.usenet.dk og så kan jeg kraftig anbefale at
bruge en newsreader (Outlook Express f.eks.) til at læse news med
fremfor kandu.dk.

Du vil få et meget bedre overblik over de forskellige grupper.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-09-02 06:00

> Hva' f.... mener du - jeg arbejder kun her med de bedste intentioner, og

12 timer og 37 minutter _før_ du skrev dit indlæg (som var off-topic) var
der blevet henvist til korrekt gruppe. Det bedes du også rette dig efter.

> - og jeg svarer som jeg vil/kan - hva' fa'en er DIT problem !!!!!

Så hold dig til den rette gruppe.

> Det er muligt at en af jeres "nyhedsbrugere" er på forkert adresse - men
> jeg vil fandeneme ikke finde mig i at en selvbestaltet nørd skal
> forhindre vedkommende i at få et svar!!!

FUT:dk.admin.netikette

> http://www.kandu.dk/

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Kandu ud af usenet - usenet ud af Kandu

Fra : Krible

Dato : 12-09-02 20:48

"Jesper G. Poulsen" skrev d. 12-09-02 06:00 dette indlæg :
> [...]
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen
> - Kandu ud af usenet - usenet ud af Kandu

ALTSÅ - ud over alt jeres vrøvl om ditten og datten - skulle vi så ikke
bare holde os til at der var en der gerne ville have hjælp!?
Jeg kan kun se hvad jeg kan se - via Kandu - og jeg er revnende ligeglad
med hvilken gruppen folk spørger/svarer i!
Hvis jeg kan hjælpe en person der står med et problem - JA, så er det,
det specielle...... og ikke al jeres øregas.....
Jeg er superbruger på mange programmer/opsætninger - og det er nu sidste
gang jeg gider at forsvare mig for hvilken gruppe "and what so ever"
jeg er i!
Jeg synes at spørgsmålet i denne afdeling er kørt noget af sporet
------*******HVORFOR HAR I IKKE SVARET PÅ DET******* når I er så skide
hurtige på aftrækkeren.

*** mit skrivesprog er meget mere behersket når man ikke træder mig over
tæerne***

Med venlig og ikke mindst imødekommende fra fornuftige brugere - hilsen
fra
Krible

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-09-02 11:16

> ALTSÅ - ud over alt jeres vrøvl om ditten og datten - skulle vi så ikke
> bare holde os til at der var en der gerne ville have hjælp!?

Jo, hvis det sker i den rigtige gruppe.

> Jeg kan kun se hvad jeg kan se - via Kandu - og jeg er revnende ligeglad
> med hvilken gruppen folk spørger/svarer i!

Det er vi andre ikke.

> Med venlig og ikke mindst imødekommende fra fornuftige brugere - hilsen

Dette er en usenet-gruppe og derfor retningslinierne for usenet her. Jeg er
p*sseligeglad med hvor du er superbruger henne.

Kig på http://www.usenet.dk

FUT:dk.admin.netikette