Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket af disse digitalkamera 2 er bedst?
Fra : Janus Nielsen [www.d~

Dato : 10-09-02 21:05

Jeg har set at Aldi sælger et digital kamera her
http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_37/OFF02.HTM

Jeg har også set at Jubii Foto sælgre et digital kamera her
http://foto.jubii.dk/showProduct.asp?id=1

Er der nogen, der kan give mig respons om hvilket af de to kamera'er, der er
bedst til prisen?

Så vidt kan se, så er det nyeste / bedste af de to kamera'er det, som Jubii
Foto sælger ...?

(Jeg ved godt at der findes bedre digitalkamera på markedet.)

Mvh Janus Nielsen

Fra : Jack L.

Dato : 10-09-02 21:59

Janus Nielsen [www.djjanus.dk] wrote:
> Jeg har set at Aldi sælger et digital kamera her
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_37/OFF02.HTM
>
> Jeg har også set at Jubii Foto sælgre et digital kamera her
> http://foto.jubii.dk/showProduct.asp?id=1

Jubii-kameraet er vist ikke diskuteret tidligere i denne gruppe. Derimod er
Aldi-kameraet meget kendt hvis ikke berygtet.

Umiddelbart ville jeg overveje et Olympus C300 istedet. Men jeg vil også
stærkt anbefale dig at læse de tidligere indlæg vha. www.google.com.

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Jack L.,

Fra : Aksel

Dato : 10-09-02 22:29

"Janus Nielsen [www.djjanus.dk]" <info@djjanus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jubii
> Foto sælger ...?
>
> (Jeg ved godt at der findes bedre digitalkamera på markedet.)

Hvis man kan regne med typenumrene er det fra Jubii en nyere model, det har
også et større hukommelseskort.
Du skal ikke regne med at kunne have mere end 40 - 50 billeder på et 64 MB
kort.
Jeg kender ikke noget til Medion kameraer men de har ofte været omtalt i
gruppen.
Husk at god optik er mindst lige så vigtig som mange pixel.

Hilsen Aksel

Fra : Niklas

Dato : 11-09-02 10:56

> [...]
> Foto sælger ...?
>
> (Jeg ved godt at der findes bedre digitalkamera på markedet.)

Hvis du ønsker at blive glad for dit kamera og nyde at benytte det til inspiration for dine fotografiske eskapader, så vil jeg
anbefale at du undlader at købe nogen af de to kameraer du har nævnt.
Gå hellere efter et kamera hvor der også er lagt kvalitet i huset, optikken, fittings og features.

Venligst

Niklas

Fra : Darth_Vader

Dato : 11-09-02 14:22

jeg har tilladt mig at købe et medion i aldi (sidste gang de havde dem) -
sæt selv buuuu råb ind her " "
jeg må sige at som ganske almindelig fotomand - dvs dagligdags billeder er
jeg mere end tilfreds jeg synes at billederne er gode........men igen jeg er
ikke fotonørd...
jeg synes også de er gode når de er printet ud.....
jeg kan klart anbefale det - iflg MIN mening er det pengene værd
"indsæt flere BUUU her "
mvh
henrik

Fra : Gjøl

Dato : 11-09-02 14:55

Darth_Vader wrote:
> [...]
> jeg synes også de er gode når de er printet ud.....
> jeg kan klart anbefale det - iflg MIN mening er det pengene værd

Jeg personlig kunne da ikke drømme om at BUUU af din mening om et
kamera, som du har købt, afprøvet og godt kan lide at bruge.

Dem der buu`er af det uden at have den fornødne viden og baggrund er da
til at grine ad, de har jo ikke den viden du har om det bestemte kamera,
jeg kan da kun grine af dem der genere mit kamera, staklerne ved jo ikke
bedre.
Hav en fortsat god dag

Fra : Janus Nielsen [www.d~

Dato : 11-09-02 16:27

> [...]
> til at grine ad, de har jo ikke den viden du har om det bestemte kamera,
> jeg kan da kun grine af dem der genere mit kamera, staklerne ved jo ikke

Hvilket kamera har du da... Også et Medion?
Mvh Janus

Fra : Gjøl

Dato : 11-09-02 18:50

> Hvilket kamera har du da... Også et Medion?

Nej der må jeg desværre skuffe dig, sidst jeg kikkede så stod der
Olympus E-20p, men det ændre ikke at man da ikke buu´er af et kamera man
ikke kender til bunds.

Mvh
Gjøl

--
Som selv startede med er HP C-200 for nogle år siden.