MS Windows
briani 27239
Køre et program som en Service i Win2K
Fra : MHJ

Dato : 10-09-02 21:03

Hvo'n?

MVH
Morten

Fra : Asle Bjerva

Dato : 10-09-02 22:01

"MHJ" <morkaj_salg@mailme.dk> skrev i melding
news:3d7e4fd8$0$176$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvo'n?
>
> MVH
> Morten
En vei som fungerer er å legge inn to små filer fra Win NT resource kit:
SRVANY.EXE 13kB og INSTSRV.EXE 37 kB. Filene kopieres til WINNT katalogen
(eller i path) og så kan man starte de programmer som er serviceklare
direkte som services, eller faktisk alle slags programmer med instsrv
kommandoen. Av en eller annen grunn finnes ikke filene i W2K eller W2K
resource kit, men de fra NT4.0 kit'et fungerer bra de. Om du ikke finner de,
kan du alltids maile meg....
(95% av all spam som kommer på min adresse kommer fra MSN og Hotmail
konti...)
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: asle_dot_bjerva_at_online_dot_no

Fra : [3700] MHJ

Dato : 11-09-02 17:00

In den udgave af NT Resource Kit jeg er i besiddelse af kan jeg ikke se
nævnte filer - hvis de kunne puttes i en mail.....

MVH
Morten