MS Windows
briani 27239
Lang tid om at starte
Fra : Allan Kusk

Dato : 10-09-02 21:03

Hej
Min PC er flere ninutter om at starte. Harddisken arbejder meget, men jeg
ved ikke hvad den lave. Da jeg lige havde købt den gik der kun få sec.
Den kører med 98.

Mvh. Allan

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 10-09-02 21:20

> [...]
> Min PC er flere ninutter om at starte. Harddisken arbejder meget, men jeg
> ved ikke hvad den lave. Da jeg lige havde købt den gik der kun få sec.

Hej Allan.

Efter egne erfaringer kører Win 98 bedst de første 2-3 mdr. måske mere, alt
efter hvor meget man installere og sletter igen. Der efter begynder den at
loade langsomt og arbejde langsomt. Da jeg havde Win 98, formatterede jeg
min harddisk, hvor win 98 lå, ca. hver 3. mdr.
Der findes forskellige værktøjer som kan rydde lidt ud, men jeg synes
personligt det bedste er at formattere harddisken.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 10-09-02 22:23

"Allan Kusk" <a.kusk@c.dk> wrote in message
> [...]
> Min PC er flere ninutter om at starte. Harddisken arbejder meget, men jeg
> ved ikke hvad den lave. Da jeg lige havde købt den gik der kun få sec.

Hejsa Allan.

Hvis du har installeret ekstra fonte til win8, så vil den læse dem ind,
inden den starter, så har du installeret rigtig mange fonte, så vil det tage
rigtig lang tid. Ved ikke om det er det der er dit problem, men hvis du har
installeret ekstra fonte, så er det sikkert.

Rasmus

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 10-09-02 22:23

> Hvis du har installeret ekstra fonte til win8, så vil den læse dem ind,

hehe.. self win98.. mit tastatur har et problem med nitallet

Fra : Leony

Dato : 11-09-02 10:31

"Allan Kusk" <a.kusk@c.dk> skrev i en meddelelse

> Min PC er flere ninutter om at starte. Harddisken arbejder meget, men jeg
> ved ikke hvad den lave. Da jeg lige havde købt den gik der kun få sec.
> Den kører med 98.

Har du defragmenteret for nylig?

--
mvh Leony..........Se mit casemod: