tlf.nr
Fra : sbj

Dato : 10-09-02 20:39

Hej ng

Jeg skal bruge et tlf nummer så jeg kan skrive til en af mine venner men hun
har fået nyt nummer jeg har prøvet at finde det på de gule sider og på
contakt og jeg kan ikke finde det og jeg har nåsten prøvet alt så hvis der
er en eller anden som kender nogle bedre sider eller ved hvordan jeg kan
finde det må I godt skrive

mv sbj

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-09-02 20:46

> Jeg skal bruge et tlf nummer så jeg kan skrive til en af mine venner men hun
> har fået nyt nummer jeg har prøvet at finde det på de gule sider og på
> contakt og jeg kan ikke finde det og jeg har nåsten prøvet alt

Tror ikke du finder det på nettet!!
Ikke alle mobilselskaber giver oplysningerne viderer til DGS m.fl.

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : sbj

Dato : 10-09-02 20:57

ok men tak aligevel man ved jo aldri nogen har mere forstand på det end
andre som mig !!!

Michael Kjærsgård <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D7E4C0E.BC708536@post10.zzn.com...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-09-02 20:59

sbj skrev:

> [...]
>er en eller anden som kender nogle bedre sider eller ved hvordan jeg kan

Enten er det så nyt, at det endnu ikke er optaget i databaserne, eller
også har hun fået hemmeligt nummer.

Hvis du ved hvilket teleselskab hun er hos, så prøv at ringe til dem.
Ellers prøv at kontakte hendes andre kammerater og hør om de har det.

www.degulesider.dk er den mest opdaterede, der er sådan set ikke
rigtig grund til at lede andre steder.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : MaRk

Dato : 11-09-02 16:44

Jeg synes somme tider at finde noget på krak som degulesider ikke har.

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 12-09-02 17:27

"sbj" <stefan.b.jessen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er en eller anden som kender nogle bedre sider eller ved hvordan jeg kan

Det er jo ikke engang sikkert at teleselskabet kender nummeret (eller
rettere hvem der har det

Jeg har f.ex. lige købt et tdc startkit uden at opgive navn eller noget.

Leif

Fra : Streamer@mail.dk

Dato : 12-09-02 17:35

"Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev:
> Jeg har f.ex. lige købt et tdc startkit uden at opgive navn eller noget.

Fulgte der ikke en blanket med du skulle udfylde med navn, adresse, tlfnr
osv.?

/Mikael

Fra : Crash Override

Dato : 12-09-02 19:11

On Thu, 12 Sep 2002 18:34:52 +0200, Streame wrote:

> Fulgte der ikke en blanket med du skulle udfylde med navn, adresse, tlfnr
> osv.?

det gør der ved flere.. men det er ikke et krav, blot et tilbud (som man
så gerne får noget taletid for).

Du kan altså godt være 99% anonym.

--
crash override