Kattekilling Bortgives
Fra : Brian Holm

Dato : 10-09-02 20:35

Om ca 8 uger bortgives en kattekilling. Den er grå stribet med hvide poter.

Kan afhentes i Silkeborg.

Vh
Brian H
Tlf: 26451555

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 10-09-02 21:15

Hej

Jeg vil så tillade mig at spørge hvor gammel killingen er på det tidspunkt
?

Og opfordre dig til at tage et sympolskbeløb for killingen.

VH
Gitte

Fra : Brian Holm

Dato : 11-09-02 15:59

Killingen er på det tidspunkt 12 uger gl.

Hvorfor skal jeg tage noget for den?

Vh
Brian

Fra : Inger Kaya

Dato : 11-09-02 16:07

Derved har du større chance for at killingen får det godt der hvor den
kommer hen. Hvis folk er villige til at betale for en huskatkilling...
viser det også lidt om at de virkelig er interesseret i killingen. Det
behøver jo kun være et symbolsk beløb.

Håber det var svar nok.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 11-09-02 16:34

Hej

Det var lige præsis det jeg ville have sagt, tak Kaya

VH
Gitte