usb modem til imac?
Fra : g3

Dato : 10-09-02 20:05

Hej
Kan man få usb modem der virker til en Imac der har fået lynnedslag i
det interne modem, men som ellers virker?
Hvis ja, hvor , hvad koster det?
Den har os 8.6 DK

Vh Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-09-02 23:18

g3 <henslev@mobilixnet.dk> wrote:

> Kan man få usb modem der virker til en Imac der har fået lynnedslag i
> det interne modem, men som ellers virker?
> Hvis ja, hvor , hvad koster det?
> Den har os 8.6 DK

Har du ikke en forsikring, der vil betale reparationen? Jeg kender
nogen, der var ude for det samme sidste år.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Sebastian Løck

Dato : 11-09-02 09:41

henslev@mobilixnet.dk (g3) wrote in message news:<1fibbtr.1o6x1jxauqaaaN%henslev@mobilixnet.dk>...
> Hej
> Kan man få usb modem der virker til en Imac der har fået lynnedslag i
> det interne modem, men som ellers virker?

Apples Macintosh product guide er din ven
http://guide.apple.com/
bare søg efter "usb modem" så skal der nok poppe noget op. Hvis der
stå at dimsen er "available in Germany, United Kingdom", skal den nok
også være at få fat i herhjemme.

Undersøg først om det ikke er en forsikringsskade, for ikke at belaste
din pengepung mere end nødvendigt.

Du behøver ikke at bruge et eksternet modem, selv om det ville være
det nemmeste. Modemmet i en iMac sidder på sin egen printplade og kan
udskiftes.
De dukker normalt op hos ebay en gang imellem.

Hvad er det for en iMac du har?
Jeg sidder inde med servicehåndbogen til iMac (A/B) slot loading og dv
som pdf.

> Hvis ja, hvor , hvad koster det?
Det interne modem til en iMac rev A/B er for tiden hos ebay til salg.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2052760578

> Den har os 8.6 DK
Hvilken iMac (farve, MHz, slot eller tray loading?)

hilsen
Sebastian