må katte spise
Fra : Pia J

Dato : 10-09-02 19:39

.... chokoladesmåkager med creme? For jeg skulle lige hilse på Suleima da jeg
gik gennem stalden med en bog, 2 krus og 2 halve pakker småkager under
armen, og så snuppede hun sq en... ( hun stod på 3 halmballer hvor maden
bliver serveret så ikke hvalpen æder det hele - lige i snuppehøjde)

:Pia

Fra : Niels Peter

Dato : 10-09-02 20:40

> [...]
> armen, og så snuppede hun sq en... ( hun stod på 3 halmballer hvor maden
> bliver serveret så ikke hvalpen æder det hele - lige i snuppehøjde)

En enkelt en gang imellem kan nok ikke skade

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Karin Hansen

Dato : 11-09-02 08:49

Pia J wrote:
> [...]
> småkager under armen, og så snuppede hun sq en... ( hun stod på 3
> halmballer hvor maden bliver serveret så ikke hvalpen æder det hele -

Lidt skader vel ikke.
Du kunne jo også prøve at gi' en til Talent og Raket.
Selvom Rakets mave måske ikke har så godt af det.
Hvordan har de det? Nyder de at være på ferie

Mvh. Karin

Fra : Pia J

Dato : 11-09-02 09:03

"Karin Hansen" <krh@post.dk> wrote in message news:3d7ef55c$0$87303
> [...]
> Selvom Rakets mave måske ikke har så godt af det.
> Hvordan har de det? Nyder de at være på ferie

Du er sq da også alle vegne!

Jeg fandt kiksen her til morgen, så hun har kun slikket på den.

Raket spiser tyrkisk peber, så lidt chokolade kan han nok godt klare. De
hygger sig i det høje græs og maven er i orden, de finder selv ind og ud fra
fold og kommer når man kalder. Talent er blevet gode venner med Molly, min
hvalp, de står og "nysser" forsigtigt hver gang de mødes. I morgen tror jeg
han skal have et bad, de trænger begge to gevaldigt, jeg kan se Rakets hale
er blevet studset i toppen fordi han havde kløet sig, men den trænger altså
bare til en vask! Ja, og så går han vel ud og ruller sig i støvet bagefter,
suk...

:Pia

Fra : Karin Hansen

Dato : 11-09-02 09:47

Pia J wrote:
> Du er sq da også alle vegne!

Ja, jeg læser denne gruppe fordi vi har Maine Coons + et par alm. huskatte.

Karin

Fra : Pia J

Dato : 11-09-02 10:26

> Ja, jeg læser denne gruppe fordi vi har Maine Coons + et par alm.
huskatte.

Nå, så har vi en ting mere til fælles - MCO. Har ikke nogen endnu, men det
kommer...

Har du billeder?

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-09-02 10:39

> Nå, så har vi en ting mere til fælles - MCO. Har ikke nogen endnu, men det
> kommer...

Jamen det er jeg da glad for at høre... for jeg er da ved at miste
tålmodigheden

Fra : Pia J

Dato : 11-09-02 10:49

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> wrote in message

> Jamen det er jeg da glad for at høre... for jeg er da ved at miste
> tålmodigheden

ROFLMAO!

Valmuefrø skulle tiltrække kærlighed og ambra gør frugtbar, har jeg læst et
eller andet sted. Hvordan du vil bære dig ad med at få Rubse til at gå med
en hul hasselnød fyldt med birkes og ambra i en grønt halsbånd, er op til
dig...

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 11-09-02 10:51

Nånej, det er jo hende der skal tiltrækkes, så det er kælebassen der skal
have birkes! (du må tidligt op efter morgenbrød <G>)

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-09-02 10:57

(du må tidligt op efter morgenbrød <G>)

....for det ikke skal være løgn, er jeg desperat nok til at gøre det *LOL*

....vil du ha en TVEBAK med ?

Nina

Fra : Pia J

Dato : 11-09-02 11:12

> ...vil du ha en TVEBAK med ?

Jatak, med tufser, uden creme

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-09-02 12:35

> Jatak, med tufser, uden creme

ROFLMAO!

Fra : Karin Hansen

Dato : 11-09-02 11:13

Pia J wrote:

> Nå, så har vi en ting mere til fælles - MCO. Har ikke nogen endnu,
> men det kommer...
>
> Har du billeder?

Desværre ikke nogen der scannet ind.

Karin