mænd kan også have følser !
Fra : Chokmah

Dato : 10-09-02 19:10

ja som mand fra Jylland er jeg jo ikke meget for at indrømme det - men
i dag blev jeg faktisk lidt såret - den yberlieg og jeg lå og
skvalerede lidt i telefon - som kom fuglen det elskelig kræ flyvene
over - og når den er rigtig glad så siger den en lyd af en slags og
tænk sig så sage hun den lyder som 33:6 modem....

Det er jeg ikke upåvirket af - og nu ved jeg snart ikke hvad jeg skal
gøre , et sted virker det jo for småt til at_tale_ud om men det gnaver
nu afligevel :(((

de stort set alt levene som man har inde på livet - blir jo noget
unikt for en stort/som småt - men fuglen her jeg tror sgu det er en
reinkarnerede hippi for den opføre sig nu stort set som en tam fugl
gør den sider i skider i hoved bunde på sin ejer bider ledninger og
printer parpir over - INDTIL jeg sætter revolver på med beatles og når
vi så når til Elenor Rigby - så fliner den helt ud begynder at synge
om ikke med og danske SGU står og vugger fra det ene ben til det andet
og det er kun ved Elenor rigby ?

og det HAdVE jeg fortal også siger hun afligevel den lyder som et 33:6
modem :( ??? jamen hvis man snakker med andre foks børn så siger man
well heller ikke de lyder som en vandhane der drypper ?

MvH
Bo M M

Fra : Clark Kent

Dato : 10-09-02 21:38

Du er off-topic! Klage afsendt.

Fra : Freya

Dato : 11-09-02 09:20

Chokmah <chokmah@c.dk> skrev:

>tænk sig så sage hun den lyder som 33:6 modem....

Det passer simpelthen ikke!

jeg sagde bare den lød som et modem :)

>mænd kan også have følser !

Sig mig, du har vel ikke været i gang med den der..."Kvinder er fra
Venus og mænd er fra Carl-Mars (lyder lidt som et supermarked? *G*)?

--
Freya

Fra : Chokmah

Dato : 11-09-02 13:11

On Wed, 11 Sep 2002 10:19:33 +0200, Freya <freyz@c.dk> wrote:

>Det passer simpelthen ikke!

Jooooooooeeeeeeeeeeeee ( ? )

>jeg sagde bare den lød som et modem :)

du kunne GODT ha sagt et isdn :(((((
modem !!

>Sig mig, du har vel ikke været i gang med den der..."Kvinder er fra
>Venus og mænd er fra Carl-Mars (lyder lidt som et supermarked? *G*)?

nej men jeg kan godt mærke det snat skal være hvis jeg ikke helt skal
mitse ointerinegs sansen

Nå men en tur hjem til Jylland må ku gøre det - vi ses inden så længe
( forhånetligt uden kage rullen - ja jeg ved det er op til mig selv om
jeg skal poste den der der vil gi et gok i nøde - men hwa fan
kYs hvor det behager dig mest
Bo

Fra : Henning

Dato : 11-09-02 17:32

Chokmah wrote:

> Jooooooooeeeeeeeeeeeee ( ? )

Hej Bo & FreYa

Hold nu jeres private konflikter hjemme hos jer selv

Men de der betyder mest for os, er også dem, der er
i stand til at sårer os mest.
Mennesker der er os ligegyldige kan ikke ramme os hvor
det gør følelsesmæssigt ondt, på samme måde som den
man elsker kan.

MVH
Henning

Fra : Freya

Dato : 12-09-02 13:56

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

>Hold nu jeres private konflikter hjemme hos jer selv

Ved du hvad, Henning, Bo prøver også at lokke mig til at ryge!!!1!
hvad mener du?!

Ak ja, det er ikke nemt at være kæreste med den ondeste mand i dk.*
(og det må I godt citere mig for i dsm ;))

--
Freya

Fra : Chokmah

Dato : 13-09-02 12:57

On Thu, 12 Sep 2002 14:56:29 +0200, Freya <freyz@c.dk> wrote:

>Ved du hvad, Henning, Bo prøver også at lokke mig til at ryge!!!1!
>hvad mener du?!

ja det mangelde da bare - som udgang punkt er jeg næste 8 år ældere
har besudlet mit legeme med overdreve indtagelse af alkohold fra jeg
var 11 til 30 år og røget siden jeg var 14 - du er fanme så sund i
forvejen - så jeg kan lige se det for mig der går ikke 2 mdr efter
jeg er slidt op og er kylet i den jyske muld på mit sidste vile før
der kommer en eller anden slesk satan...... af en vvs mand med
silekone skydelære -og faldstammer og forføre min enke så kan jeg side
der oppe på en lyse rød sky i en infernalsk larm af harpe spil omgivet
at buttede engle og skue olmt i smerte og afmagt ned på de 20-30 år
du overlever mig med SAMMEN MED en skiden spræller af en vvs mand -
nej du har bare af at komme i gang igen !!!!
og børnen glemmer og begynder og kalde ham for far !

>Ak ja, det er ikke nemt at være kæreste med den ondeste mand i dk.*
>(og det må I godt citere mig for i dsm ;))

Nahh vil du ikke liiiiiiiiiige

Fra : Freya

Dato : 12-09-02 13:38

Chokmah <chokmah@c.dk> skrev:

>du kunne GODT ha sagt et isdn :(((((
>modem !!

*lol* Jamen altså, jeg mente det jo ikke så slemt, blev bare lidt
nostalgisk.

>nej men jeg kan godt mærke det snat skal være hvis jeg ikke helt skal
>mitse ointerinegs sansen

Var det noget med orienteringskursus hos Carl-Mart? Han arrangerer
vist sådan nogen orienteringsløb hvor mænd løber nøgne rundt i en skov
med køllen i hånden :)

>Nå men en tur hjem til Jylland må ku gøre det - vi ses inden så længe
>( forhånetligt uden kage rullen - ja jeg ved det er op til mig selv om
>jeg skal poste den der der vil gi et gok i nøde - men hwa fan

Ja det er jo helt op til dig om det skal være kagerullen, eller
othello'en...

>kYs hvor det behager dig mest

På forhånd tak (bliver det inden jul? ;))

--
Freya

Fra : Chokmah

Dato : 13-09-02 12:57

On Thu, 12 Sep 2002 14:37:38 +0200, Freya <freyz@c.dk> wrote:

>*lol* Jamen altså, jeg mente det jo ikke så slemt, blev bare lidt
>nostalgisk.

nej_du_gjorde_ikke du gjorde nar gjorde og du grinnede imens !!

>Var det noget med orienteringskursus hos Carl-Mart? Han arrangerer
>vist sådan nogen orienteringsløb hvor mænd løber nøgne rundt i en skov
>med køllen i hånden :)

det er lige hvad han gør : det er kuren i mod alt ondt - man skal
ligge som gud har skapt en på taget af en volke vogen som en eller
anden rabiat i stoder ligger og køre mark fræs med imens man bliver
beskudt af x-antal galinge med luft gevæer med havl hvor på man runder
en munter dag af med at hoppe rundt i hiandens afføring - med en dolk
i liv remmen - det_er_lige mig !!!

>Ja det er jo helt op til dig om det skal være kagerullen, eller
>othello'en...

jaaeee det blev jo othelloèn .... da man jo trods er han rej nok til
ikke at post du ved nok hvad det begynder med O og ender på D og
er kun på 3 bogstaver - hvor du har signatur -
men nej ikke ord om der !

>På forhånd tak (bliver det inden jul? ;))

Så så så..... her har man været syg og dårligt - og ganske rigmeligt
fosinket en 14 dage .... Nahh jaaee man er well ikke nogen ørn til at
komme ud af en dør endsige med et tog !