Hover button
Fra : Alex Pedersen

Dato : 10-09-02 18:57

Jeg anvender Hover button fra Front page 2000 på min hjemmeside, og det
virker fint for de fleste, men jeg har en enkelt bruger som ikke får
opdateret hover buttons korrekt. Nogle opdateres de, andre gange skal ikke.

Jeg mindes også at jeg selv har haft problemet ved geninstallation af en
maskine, men kan ikke huske hvad jeg gjorde. Er der nogen der kender til
problemet og ved hvordan det løses?

Kan lige nævne at det er IE 6.0 der anvendes.

mvh

Alex Pedersen

Fra : hcma

Dato : 10-09-02 19:57

"Alex Pedersen" <alp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet og ved hvordan det løses?
>
> Kan lige nævne at det er IE 6.0 der anvendes.

Jeg har haft problemer med hover buttons uploaded på Tiscali-server, så jeg
er holdt op med at benytte dem.
mvh
HC

Fra : Alex Pedersen

Dato : 12-09-02 21:05

> [...]
> virker fint for de fleste, men jeg har en enkelt bruger som ikke får
> opdateret hover buttons korrekt. Nogle opdateres de, andre gange skal

Så har jeg endelig løst problemet med Hover buttons og hvis andre skulle
løbe i problemet er løsningen her.

For at Hover button's skal virke skal Microsoft's virtual machine (VM), være
installeret. Den installeres tilsyneladende ikke når IE 6.0 installeres.
Hos den pågældende bruger installerede vi VM'en, hvorefter det virkede.
Jeg tror iøvrigt at Microsoft Office også installerer VM'en, så mange
brugere oplever ikke disse problemer, da de typisk har Microsoft Office
installeret, hvilket den pågældende bruger ikke havde.

/Alex Pedersen