Dorthe Kollo tæppebank
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-02 17:55

Ja idag er Andreas på spil med Dorthe Kolo (P4 kl. 18-19)

NY DORTHE KOLLO CD ER RÆDSELSFULD DUNKENDE - ren tæppebank

Udsendelsen er et portræt af Dorthe Kollo og hendes nye cd præsenteres også.
Vi har nu hørt nogle numre fra cd-en. Det er ganske forfærdeligt. Vi kan
slet ikke kende hende som fra "Greven fra Luxemborg", "Gid du var i
Skanderborg", "Den dag du kom", "En sød student fra Holstebro" og "Combaya
Combayo". Det var nemlig noget godaw, med rigtig tysk slager sound.
Hendes foregående cd med Raquel rastenni-musik, som kom for et par år
siden, hørte vi jo tydeligt måtte være lavet af en nymodens computerfikseret
producer.Yrdhkk.... Den var jo overfyldt med tæppebank dunk-dunk-dunk så det
larmede af Helgoland til. Yrdhk.
Hendes helt nye cd er tydeligvis lavet af samme producer, som ikke har
et klap forstand på hvordan man bager en slager. Det siger dunk-dunk-dunk
hele tiden og Dorthe Kollo skråler og hviner og hyler i vilden sky, så man
skulle tro at hun var rædselsslagen.
Man kan vel sammenligne hendes cd med den tæerkrøllende pinlige
tæppebankende dunke-cd som Johny Hansen lavede til grand prixet i 2000 eller
2001. Du godeste. Dorthe for pokker, hold op med det leflen for P3.
uhhhhhhhh.......... men nu bliver den vel ugens plade på P3, lige som Johny
Hansens musik blev. Nå, pyt, så er vi jo af med den.

Hilsen Åge

Fra : QuickMic

Dato : 10-09-02 20:29

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7e234e$0$127$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
Johny
> Hansens musik blev. Nå, pyt, så er vi jo af med den.

Jeg har nu ALDRIG hørt Johnny Hansen blive spillet på P3....... nogen der
har det??

QM

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-02 21:20

QuickMic <quickmic@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7e47a8$0$27649$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg har nu ALDRIG hørt Johnny Hansen blive spillet på P3....... nogen der
> har det??
____________

Jeg mener da at "Lidt efter lidt", fra grandPrixet, røg i rotation på P3.
Det har i hvert fald stået i pressen, men jeg lytter aldrig selv til P3
så jeg har ikke hørt det.

Hilsen Åge

Fra : Ricki

Dato : 10-09-02 21:34

Webfabrikken
"QuickMic" <quickmic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Johny

> Jeg har nu ALDRIG hørt Johnny Hansen blive spillet på P3....... nogen der

Johnny hvem????????

Ricki

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 10-09-02 22:44

"Ricki" <webfabrikken@ryeuir7fyujpc.dk> skrev i

> Johnny hvem????????

Er det ikke ham den småfede fra Køge?

mvh
Peter

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-09-02 07:01

Chuke Mimergolf <spam@nej.for.pokker> skrev i en
nyhedsmeddelelse:allp3u$d5u$1@sunsite.dk...
> "Ricki" <webfabrikken@ryeuir7fyujpc.dk> skrev i

> Er det ikke ham den småfede fra Køge?
>
> mvh
> Peter
_________

Nå, er han nu pludselig blevet københavner-snude?

Fra : Lagerhead

Dato : 11-09-02 10:41

> Chuke Mimergolf <spam@nej.for.pokker> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:allp3u$d5u$1@sunsite.dk...

> _________
>
> Nå, er han nu pludselig blevet københavner-snude?

Hovhov - som eksil-jyde bosiddende i Køge, vil jeg gerne ha' mig frabedt at
blive kaldt københavner-snude!

Espen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 11-09-02 14:56

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev

> Nå, er han nu pludselig blevet københavner-snude?

Jeg tror ikke vi taler om den samme Johnny Hansen, selvom deres evner inden
for det musikalske sikkert er på nogenlunde samme niveau.

Den Johnny jeg i et kort øjeblik havde i tankerne har tendens til at gå i
stramtsiddende læderbukser op og ned af strøget i bl.a. Køge sammen med sine
venner og mumle uforståelige ukvemsord (når han altså ikke er vred og kører
folk ned med vilje).

mvh
Peter

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-09-02 16:43

Chuke Mimergolf <spam@nej.for.pokker> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alni2j$d5p$1@sunsite.dk...
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev

> Jeg tror ikke vi taler om den samme Johnny Hansen, selvom deres evner
inden
> for det musikalske sikkert er på nogenlunde samme niveau.
SV: Næ hov hov. Nu kender jeg ikke den Johny som du taler om. Men Johny fra
Kandís laver da rigtig god musik, altså bortset fra den cd hvor han i eget
navn (han ville nok ikke skade Kandis´s gode rygte - HAHAHAHA), leflede for
P3-musik-stationerne.

> [...]
sine
> venner og mumle uforståelige ukvemsord (når han altså ikke er vred og
SV: Nå, jamen så er det i hvert fald ikke den samme Johny. Ham her går op og
ned af hovedgaden i Hurup. Jeg tror heller ikke han kører folk ned og mumler
uforståelige ord. Han er jo dansker. dem bor der mange af i Jylland - haha.
Han tager også sommetider en tur rundt i landet med sin far. Far og søn. De
kommer forresten til Nykøbing Mors på lørdag. Der kan du møde ham og
konstatere at han ikke er den samme.
Jo altså selvfølgelig er han den samme, men jeg mener, han er ikke den
samme som den Johny du render rundt og drikker bajere med i Køge og drøner
op og ned ad gågaden med 180 i timen. Johhh, rygterne går hurtigt. Hehe.

Hilsen Åge.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 11-09-02 19:10

> [...]

> op og ned ad gågaden med 180 i timen. Johhh, rygterne går hurtigt. Hehe.

Må jeg være fri!

mvh
Peter

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-09-02 22:17

Ricki skrev i et tidliger indlæg:

> Webfabrikken
> "QuickMic" <quickmic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Johnny hvem????????
>
> Ricki

Mongol Johnny fra Kandis.

http://www.alexanderband.dk/bibel/havefest/index.htm
--

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-09-02 21:34

QuickMic wrote:

> Jeg har nu ALDRIG hørt Johnny Hansen blive spillet på P3....... nogen
> der har det??

Nej, heldigvis.

/Peter

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 11-09-02 14:32

Tæppebankermusik! Hmm. Det var noget den senildemente radiovært Jørn Hjorting kaldte alt andet musik end den der var beregnet på de unge på 110 år.
Greven fra Luxemborg!! Jeg ber' dem fru Heilbuth. Sådan noget åndsamøbe-musik! Se & Hør sat i musik.
Det er lige før man har lyst til at høre fru Kollos tæppebank, men der sætter jeg alligevel grænsen!

Jørgen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-09-02 14:49

Jørgen Jacobsen <jabber@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7f4699$0$1026$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Det er lige før man har lyst til at høre fru Kollos tæppebank, men der
sætter jeg alligevel grænsen!

Jørgen

Jeg forstår dig godt. Så er vi da enige om den grænse. Det er også
uhyggeligt at lytte til. Den er nærmest en forhånelse af dansktopmusikkens
kvalitet.

Hilsen Åge

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 11-09-02 15:12

Dansktopmusikkens kvalitet? Hvilken kvalitet? Hvor dybt kan man synke inden man rammer bunden?
Dansktoppen har aldrig haft nogen kvalitet og jeg ved hvad jeg taler om! Jeg er 51 år og har hørt skidtet siden det startede: dvs. dengang da Ved landsbyens gadekær lå som nummer 1 og da Poul Dissing blev hejlet igennem!

Jørgen