MS Windows
briani 27239
Program/funktion til at "logge" netopkobli~
Fra : Finn og Angela

Dato : 10-09-02 18:13

Hej

Jeg tænker på, om det er muligt at lave en logfil med dato/tidspunkter for
på og af nettet?
(Windows XP Home, DK)
Hilsen Finn

Fra : Krible

Dato : 10-09-02 19:07

"Finn og Angela" skrev d. 10-09-02 18:13 dette indlæg :
> Hej
>
> Jeg tænker på, om det er muligt at lave en logfil med dato/tidspunkter
> [...]
Prøv denne her: http://www.webattack.com/get/intercent.shtml - jeg ved
ikke om det virker på XP men det er knaldgodt for dialup-connection i
win98. Den logger det hele + de priser du selv sætter ind - og det er
GRATIS
Hilsen Krible

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 11-09-02 09:30

"Finn og Angela" <angela.chris@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker på, om det er muligt at lave en logfil med dato/tidspunkter for
> på og af nettet?

Måske StoneConnectControl kan bruges:
http://www.stoneware.dk/connectcontrol/default.htm
Jeg har aldrig prøvet programmet, men det lyder lovende.
Virker kun til dial-up, men det bruger du vist også.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-09-02 15:31

[ ... ]
> Måske StoneConnectControl kan bruges:
> http://www.stoneware.dk/connectcontrol/default.htm
> Jeg har aldrig prøvet programmet, men det lyder lovende.
> Virker kun til dial-up, men det bruger du vist også.

Har brugt programmet et par år indtil jeg fik ADSL, og kan kun
anbefale programmet.

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : Finn og Angela

Dato : 11-09-02 17:54

Tak for svarene -prøver freewaren først...

Finn