MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP home og Norton utilities ?
Fra : Nielsen

Dato : 10-09-02 17:32

Hej i gruppen, jeg kører med XP home, ud over hvad der er af disk cleaner,
har jeg regcleaner og
window washer installeret. alt i alt fjerner de mangt og mange ting.
Så vil jeg bare høre om der er nogen ide at installerer Norton utilities,
som efter sigende rydder ekstra
op i nøglefiler mm. Håber der er nogen derude der har nogle gode råd.

På forhånd tak
Ole

Fra : Henrik

Dato : 10-09-02 18:32

"Nielsen" <oknielsen@orangenet.dk> wrote in message
> [...]
> som efter sigende rydder ekstra
> op i nøglefiler mm. Håber der er nogen derude der har nogle gode råd.

Jeg ved ikke om det er et råd, men min erfaring er at NU altid finder noget
skrammel, om du så bare booter din computer, så er der altid noget der ikke
helt stemmer (overdrivelse fremmer forståelsen). Med andre ord, selvom du
kører de andre programmer finder NU nogle ting, men om det er nødvendigt at
installere det, tjaaa