MS Windows
briani 27239
XP og printer problem
Fra : Louby

Dato : 10-09-02 16:59

Jeg har en Kodak PPM200 som jeg har været meget glad for med W98. Nu har jeg
så fået XP og kan ikke få den installeret. Jeg har fulgt anvisningerne på
Kodaks hjemmeside om hvordan W2000 driverne skal installeres til XP, men den
vil kun udskrive halvt dokument og så låser den. Nu har jeg brugt de sidste
4 dage på at få den til at virke og har opgivet og køber nok en ny printer.
Den virker perfekt i W98

Så jeg har nu afinstalleret Kodaks kontrolprogram og drivere, men nu kommer
XP hvergang jeg genstarter og siger at der fundet ny hardware (printer),
selvom jeg har taget USB stikket ud af PC. Hvad kan jeg gøre for at stoppe
denne meddelelse ved genstart ? Den kommer frem 2 gange hvor jeg må
annullere installationen og 3 gang siger den at hardware ikke er korrekt
installeret og muligvis ikke vil virke.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Mvh Louby

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 10-09-02 17:22

"Louby" <louby@REMOVEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Prøv at gå ind i Enhedshåndteringen og fjern printer.

Mvh
Henrik

Fra : Louby

Dato : 10-09-02 21:56

"Henrik Bruun-Petersen" <nytliv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Louby" <louby@REMOVEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at gå ind i Enhedshåndteringen og fjern printer.
>
> Mvh
> Henrik

Den røg da jeg jeg afinstallerede printeren.
Jeg har prøvet at slette alle mulige filer jeg har fundet som har med
lexmark/kodak at gøre, men må have overset noget for den bliver ved med at
sige "Ny hardware fundet"

Mbh. Louby