Klar til brug php kode
Fra : P.N.

Dato : 10-09-02 16:52

Jeg er ny til PHP, og er ikke umiddelbart indstillet på at bruge den tid det
tager at lære at programmere fra scrap, eller for den sags skyld at kunne
forstå alle dele af et færdigt stykke kode.

Nogen der betro mig deres favorit site med en stor samling færdig php kode?

Fra : Niels Andersen

Dato : 10-09-02 17:33

http://hotscripts.com/

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-02 17:52

On Tue, 10 Sep 2002 17:51:52 +0200, "P.N." <_p_n@stofanet.invalid>
wrote:

> [...]
>forstå alle dele af et færdigt stykke kode.
>
>Nogen der betro mig deres favorit site med en stor samling færdig php kode?

hotscripts.com

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-09-02 19:24

"P.N." <_p_n@stofanet.invalid> wrote in

> Nogen der betro mig deres favorit site med en stor samling
> færdig php kode?

php.resourceindex.com

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.hs235.dk/

Fra : Katrine

Dato : 10-09-02 21:32

"P.N." <_p_n@stofanet.invalid> wrote in message

> Nogen der betro mig deres favorit site med en stor samling færdig php
kode?

http://www.script.dk/ kunne måske være et eksempel på et dansk sted.

Men lad mig lige pointere: Man skal også kunne PHP for at "låne" fra andre.
Ellers lærer man jo aldrig noget, vel? :)

Hilsner
Katrine

Fra : P.N.

Dato : 11-09-02 08:34

> Men lad mig lige pointere: Man skal også kunne PHP for at "låne" fra
andre.
> Ellers lærer man jo aldrig noget, vel? :)

Helt enig.. Samme måde jeg lærte at forstå JavaScript, ændre i dem og sætte
forskellige scripts sammen

Tak for linksene alle sammen!!