MS Windows
briani 27239
chikaner i XP
Fra : Kothoga

Dato : 10-09-02 15:10

hejsa
Jeg har netop erhvervet mig XP...
Det er så ment oss fint nok..
Men jeg er ved at være så fucking træt af at den hele tiden popper op og
fortæller at der er ikke er tilstrækkelig diskplads på drev blabla...
Kan man ikke fjerne disse chikaner permanent?
Skal jeg virkelig skrotte mit nye XP og gå tilbage til w2k?

Fra : Klitgaard

Dato : 10-09-02 16:19

"Kothoga" <Kothoga@rulez.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man ikke fjerne disse chikaner permanent?

Sagtens. Prøv at gå ind på http://www.tweakxp.com/tweakxp/ der er masser af
tips og tricks.

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=497 viser f.eks hvordan du
fjerner de der "talebobler" der dukker op i tide og utide....

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Dan

Dato : 10-09-02 17:03

"Kothoga" <Kothoga@rulez.dk> wrote in message
> [...]
> Men jeg er ved at være så fucking træt af at den hele tiden popper op og
> fortæller at der er ikke er tilstrækkelig diskplads på drev blabla...
--------------
XP-Antispy kan bla. fjerne diverse talebobler.
http://www.xp-antispy.de/index.html?/news-e.htm

/Dan

Fra : Annika Pedersen

Dato : 10-09-02 23:23

> [...]
drev blabla...
> Kan man ikke fjerne disse chikaner permanent?
> Skal jeg virkelig skrotte mit nye XP og gå tilbage til

Du kan evt. installere PowerToys til XP, i pakken TweakUI
kan du fjerne div. talebobler og andre "pudsigheder" ved
at fjerne flueben.
Den er rimelig sikker metoden hvis du ikke er til at rode
i registreringsdatabasen.

Kan hentes her hos udgiveren (MS har noget "extra" der er
gratis ;) ) :
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoy
s.asp

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Ghost

Dato : 11-09-02 09:32

jeg har tweeak xp men hvordan får jeg den til at fjerne tale boblerne

Fra : Annika Pedersen

Dato : 11-09-02 11:31

<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp>

Du skriver TweakXP, mens jeg skriver TweakUI til XP ;)
TweakUI:
Taskbar -> fjern flueben i "enable ballonn tips for at fjerne
bobler
-> fjern flueben i "Warn When Low On Disk Space" hvis du
ønsker den advarsel fjernet.

TweakXP (fra TotalIdea (tweak-xp.com)): Mener ikke at kunne finde
det.

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk