at omdirigere ..
Fra : søren

Dato : 10-09-02 14:42

Jeg søger html koden til en indeks.htm fil, der med det samme skal
omdirigere til en anden hjemmeside. Det vil sige, at hvis man vil ind på
www.a-domain.dk så bliver man straks viderestillet til www.b-domain.dk.
Der skal altså ikke vises noget på siden - der skal bare stille videre
med det samme. Er der nogen i NG der kender denne kode ?

Søren

Fra : scn

Dato : 10-09-02 14:46

"søren" <sorenh@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> domain.dk. Der skal altså ikke vises noget på siden - der skal bare
> stille videre med det samme. Er der nogen i NG der kender denne kode ?

<head>
</head>

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

> [...]