MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IP telefoni...
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 10-09-02 14:17

Hej!
Jeg er ikke helt sikker på, hvor dette indlæg bør placeres så undskyld hvis
det er OT...

Jeg ved at man kan bruge MSN Messenger til at snakke med andre Messenger
brugere via fx et headset. Findes der andre (bedre??) programmer som kan
bruges til at snakke med andre Internetbrugere så man måske kunne spare lidt
på telefonregningen??

På forhånd tak!

/Grønbech

Fra : Tokyo Square

Dato : 10-09-02 14:45

Hej,

Jeg kan anbefale, at du køber en ADSL forbindelse til en fast pris uanset
Internet-forbrug.

Der er mange forskellige programmer: Yahoo Messenger, Paltalk, AOL
Messenger, ICQ osv... De alle sammen kræver internetforbindelse og du kunne
ikke spare på din tlfregning, da jo længere du er på nettet, jo mere du
betaler hvis du bruger en modem forbindelse! :)

Vh,
Toki

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 10-09-02 14:47

> Jeg kan anbefale, at du køber en ADSL forbindelse til en fast pris uanset
> Internet-forbrug.

Det er netop det, jeg har og derfor så muligheden for at spare lidt penge

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 10-09-02 14:48

> [...]
> ikke spare på din tlfregning, da jo længere du er på nettet, jo mere du
> betaler hvis du bruger en modem forbindelse! :)

Jeg vil SNAKKE - ikke skrive!

Fra : Svend Emil

Dato : 10-09-02 15:26

> Jeg vil SNAKKE - ikke skrive!

Ja, det er Yahoo Messenger fremragende til!
....Samt mulighed for samtidig at have webcam kørende.

Det kan MSN Messenger vist også (eller burde) ?
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Kenneth N. Rasmussen

Dato : 10-09-02 16:01

"Michael Grønbech Larsen" <g@g-web.dk> wrote in message

> kunne
>

> Jeg vil SNAKKE - ikke skrive!

Eyeball chat kan være en god løsning, klare også de fleste firewalls.
Giver også mulighed for webcam.

Hvis der sidder en eyballchat expert derude har jeg et underligt problem jeg
gerne vil have lidt hjælp til

Kenneth Rasmussen

Fra : Annika Pedersen

Dato : 10-09-02 23:20

> [...]
> programmer som kan bruges til at snakke med andre
Internetbrugere så
> man måske kunne spare lidt på telefonregningen??

Jeg er glad for Paltalk (http://www.paltalk.com) til
mange på en gang, mens jeg bruger BuddyTalk
(http://www.buddytalk.com) til 2 på en gang.

Det sidste program kan også bruges til at ringe til en
rigtig telefon, mange på en gang osv. - men det koster
(for meget vistnok)
Valgte Buddytalk på trods af dens minusser (ikke kan
beholde sit "telefonnummer" hvis man formatterer sin PC,
og når den startes op, så skal man sætte den til PC-PC-
mode, da den står som til tlf-mode aut.), da den laggede
mindst og lyden gik bedst igennem.
Den ligner en telefon i designet (og er nem nok når man
lige har brugt 2 min på at se funktionerne igennem)

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk