Lydkort fucked pga: VIA 4 IN 1
Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 10-09-02 14:07

Hej,

Introen til WIN-XP lyder nu som det ondeste dødsmetal (Læs: MEGET
DISTORTION) og det efter jeg havde installeret den nyeste VIA 4 in 1 til mit
VIAKX133 på mit K7V med tilhørende Athlon 750. Lydkortet er et terratech
Soundsystem DMX.
Da jeg installerede driverne (4in1442v(a)p2) valgte jeg quickinstall da jeg
anså det for at være det sikreskte for en novice som mig - Wrong I guess!

Er der nogen der har en idee til hvad der galt og hvad jeg kan gøre?

Jeg er fandeme så træt af det stykke lort af en computer, jeg tror jeg har
været hele dk.edb.hardware hirakiet i gennem med div. problemer

MMJ
In order to create - You most destroy

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 10-09-02 14:20

Nevermind jeg fik løst problemt med System Restore i Win XP. Der var et
checkpoint fra et par timer før

Men anyway hvorfor fanden gik der lort i det???