Vis ikke nummer.
Fra : SpookiePower

Dato : 10-09-02 10:56

Jeg syntes på et tidspunkt at man kunne skrive foran det
nummer man ringede til *et-eller-andet* så kunne personen
ikke se hvem der ringede. Kan man stadig det ? Jeg har en
nokia 3310 og Telmore.

Fra : Mr. Larsen

Dato : 10-09-02 11:18

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes på et tidspunkt at man kunne skrive foran det
> nummer man ringede til *et-eller-andet* så kunne personen
> ikke se hvem der ringede. Kan man stadig det ? Jeg har en
> nokia 3310 og Telmore.

Det kan du slå til/fra inde i Opkalds-indstillinger.
Eller taste *31* foran telefonnr.
--
/Mr. Larsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-09-02 13:42

Mr. Larsen skrev:

>Eller taste *31* foran telefonnr.

Det er på fastnet man skal trykke dette.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-09-02 14:28

Lasse Hedegaard wrote:

> Det er på fastnet man skal trykke dette.

Og på de fleste mobiltelefoner kan man så "send eget nummer" fra.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-09-02 15:32

Carsten Riis skrev:

>Og på de fleste mobiltelefoner kan man så "send eget nummer" fra.

Yup, og det der sker, når man vælger denne kommando, er netop, at #31#
blot sendes - ligesom Johnny skriver.

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 10-09-02 12:10

Tryk #31# foran nummeret.