Opd. software 3310
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 10-09-02 10:54

Hej,

Hvilket program vil I anbefale mig at bruge, til at softwareopdatere min
3310 med? Hvilke HEX adresser skal jeg benytte (start-slut)?

Jeg har en .fls fil, som indeholder den opdatering jeg har brug for - så
det jeg mangler er egentlig en hurtig lille guide til hvordan jeg opdaterer

Please, hjælp?

// Troels

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-09-02 13:08

> Hej,
>
> Hvilket program vil I anbefale mig at bruge, til at softwareopdatere min
> 3310 med? Hvilke HEX adresser skal jeg benytte (start-slut)?

Hej Troels, hvis du mener opgradere til en ny version skal du bruge et
flasherkabel og fx Dejan eller Rollis flasher. Adresserne skal være oplyst
på den side hvor du har hentet fls-filen.

--
mvh Kasper Grevsen
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 10-09-02 13:20

> Hej Troels, hvis du mener opgradere til en ny version skal du bruge et
> flasherkabel og fx Dejan eller Rollis flasher. Adresserne skal være oplyst
> på den side hvor du har hentet fls-filen.

Mit kabel er magen til dette:

http://www.super-cover.com/super_cover/Danmark/Datakabler/Billeder/nokia3310
..jpg

Kan jeg så ikke selv opdatere software?

// Troels

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-09-02 16:26

> Mit kabel er magen til dette:

http://www.super-cover.com/super_cover/Danmark/Datakabler/Billeder/nokia3310
> .jpg
>
> Kan jeg så ikke selv opdatere software?

Nej, det kabel bruges til sms, logoer, ringetoner, redigering af
telefonbog... men ikke til at opdatere SW. Hvis SW er v5.47+ kan det også
bruges til at aktivere 3315 funktionerne.