kabel til 3310
Fra : Karsten

Dato : 10-09-02 09:51

Hejsa

Jeg har fundet et program som hedder nokia logo maker (eller sådan noget,
jeg har det ikke lige her)
og det kræver at man har et kabel mellem computeren og min telefon. Er det
muligt at lave sådan et selv - er det ikke bare to stik og nogle
forbindelser der skal laves ? Evt. hvor man kan købe et billigt kabel i
danmark.

Er der nogen som ved noget om dette, vil jeg blive meget glad for et svar :)

Fra : Bo Larsen

Dato : 10-09-02 10:41

Prøv http://www.thansen.dk
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 10-09-02 10:41

http://www.super-cover.com/

Kort og godt. Kabler til 60 kr.

// Troels

Fra : MaRk

Dato : 10-09-02 13:46

Køb det hos super-cover det er de samme kabel thansen sælger. Det koster
bare 149,-

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Fischer

Dato : 10-09-02 15:09

> og det kræver at man har et kabel mellem computeren og min
> telefon. Er det muligt at lave sådan et selv

Det kan man sikkert godt - det kan dog næppe betale sig.

> er det ikke bare to stik og nogle forbindelser der skal laves ?

Nej - der er også en del elektronik i kablet (stikkene).

*Fischer