mobilt internet
Fra : Janner

Dato : 10-09-02 09:35

Hejsa,

Sidder her og prøver ringe op til nettet gennem min mobilos og et gammel
12move nummer , men ak ja 12move er jo blevet til Tiscali og min konto
eksisterer ikke længere. Kan ikke bruge Tiscali til at koble op til ...

Hvilke andre unbydere (gerne gratis) understøtter mobil / Gsm opkald.

På forhånd tak

Jan

Fra : Fischer

Dato : 10-09-02 09:53

> Hvilke andre unbydere (gerne gratis) understøtter mobil / Gsm opkald.

Get2net.

*Fischer

Fra : Jochke

Dato : 10-09-02 10:01

> Get2net.

Du har vel ikke nogen tekniske detaljer, så som opkaldsnummer, dns osv...

Eller bare et link til deres side hvor det står?

På forhånd tak.

/Jochke

Fra : Fischer

Dato : 10-09-02 10:17

> Du har vel ikke nogen tekniske detaljer, så som opkaldsnummer, dns osv...

Til opkaldsnummer bruger du hvilket som helst af deres indkaldsnumre. Det
skal være uden 1001 foran.

Eksempler: 77307731, 77407731, 77557731, 77667731 .... (analoge linier)

> Eller bare et link til deres side hvor det står?

Det står vist ikke nogen steder.
Det er ikke noget de reklamerer så meget med. De er mest interesseret i, at
man ringer op med deres 1001 præfix.
Men det fungerer fint fra en mobiltelefon uden.

*Fischer

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 10-09-02 12:08

Jeg ved ikke hvor meget hjælp det er men prøv Get2Nets tekniske support:
http://www.get2net.dk/get2net/plsql/PackageSupport.PageSupportMain?i_Function=EXPANDTOPIC&i_ID=171

/Johnny

Fra : Janner

Dato : 10-09-02 12:55

Det jeg ikke sikker på når kun et lille stykke i tilmeldingen hvor jeg
taster det nummer jeg vil ringe op fra altså mit mobil nummer 24xxxxxx men
opnår blot følgende

FRA HVILKET NUMMER VIL DU TILSLUTTE DIG INTERNETTET?
Angiv det telefonnummer du kalder op fra.
(I de fleste tilfælde dit eget telefonnummer)
Det telefonnummer du skrev er ikke gyldigt.
Telefonnummer:
XXXXXXXX

Fra : Fischer

Dato : 10-09-02 13:25

> Det jeg ikke sikker på når kun et lille stykke i tilmeldingen
> hvor jeg taster det nummer jeg vil ringe op fra altså mit mobil
> nummer 24xxxxxx men opnår blot følgende [snip]

OK - åbenbart kan man ikke tilmelde sig med et mobilnummer!?

Men det ændrer ikke på det faktum, at man sagtens kan ringe op fra en
mobiltelefon når man først er tilmeldt. Har lige checket .....

Men du bliver åbenbart nødt til at tilmelde dig via et fastnetnummer.

*Fischer

Fra : Janner

Dato : 10-09-02 15:27

For satan da har ikke noget fastnet nummer .... Skulle bruge opkoblingen i
forbindelse med mit job men de ville sgu nok rynke lidt på hornet hvis de
pludseligt var tilmeldt 1001 hi hi .... Er der ikke nogen der har et eller
andet bruger navn man kan prøve med ?

Hygge

Janner

Fra : Fischer

Dato : 10-09-02 15:45

> Er der ikke nogen der har et eller andet bruger navn man kan
> prøve med ?

Du er jo sikkert en rar dreng, men jeg har desværre ikke lyst til at smide
mit brugernavn + adgangskode ud til en totalt fremmed.

> Skulle bruge opkoblingen i forbindelse med mit job men ....

Så burde de da betale et ordentligt abonnement.
Et TDC Opasia Plus koster kun 299,- kr. om året og der er adgang til både
mobil opkobling og global roaming.

*Fischer