En hilsen fra Oscar.
Fra : AEK

Dato : 10-09-02 09:22

Hej piger !

Jeg vil lige fortælle lidt nyt fra os.
Vi har det storartet. Hvor er det dog godt, at vi er flyttet ned til far-
for han er simpelthen så nem at snyde.....*spiiind*
F.eks.: Vi må ikke ligge på spisebordet i stuen - hæ hæ, det var dengang !
En dag havde jeg sneget mig derop, far fik øje på mig og skulle lige til at
sige : Oscar, nej !
MEN så rullede jeg om på ryggen i en typisk " Oscar stilling ", og gjorde
mig rigtig lækker.
Det virkede. Han er sq for nem.

Mor var ikke hjemme, heldigvis ! Far har nu fået overbevist mor om, at det
ikke gør noget, at vi putter på bordet.
Dog var mor ikke sådan at overtale, da vi skal have nyt spisebord snart og
det måske er af glas !
NU har vi fået lov, så mors planer om glasbord er en by i Rusland -Fuck, det
er godt at være kat....

Men ellers går alt sin vante gang . Vi hygger med fræs alle 3.
Det går til tider vildt for sig.....
Vores far leger vilde lege med os.

Jeg har jo altid været mors dreng og er det stadig.
Dog er min far & jeg kommet hinanden nærmere. Han driller mig og synes, at
jeg er en hyggefræser.

Når mor eller far er i køkkenet, er jeg der fluks. Hopper op på mors stol og
giver mig til at fortælle en masse.
Far troede i starten, at jeg tiggede om mad. Mor forklarede ham , at jeg
kommer for at snakke og nusse.
Nu synes far, at det er kanon - så vi får os en mandfolkesnak.
Hvis mor spørger mig i et bestemt toneleje ( Far har nu også fået det lært ,
endelig ! ), så starter jeg ellers op med at snakkke, hyle eller synge -
kald det, hvad du vil.

Min far har lavet en ramme til et af stuevinduerne, så nu ånder vi frisk
luft i vinduet- det er vi alle 3 pjattet med.
Min mor har altid været lidt øm overfor sit gamle dækketøjsskab. Vi er nu
nået til enighed, efter at hun fandt mig snorksovende på det ( Kan ses på
linket ).
Ví har fået en papkasse at sove i på skabet....Hæ hæ, de forældre er sq for
nemme.....
http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=54

Når min mor kommer hjem, kommer jeg stadig ( ja ja, jeg ved godt, at jeg er
2 år og derfor " voksen " ) hende rendende i møde.
For at være sikker på, at hun ved , at jeg er på vej, så hyler jeg hele
vejen.
Ååååhhhh,og så op i hendes arme......Skønno !

Nå , det blev en længere fortælling.
Ps, pigerne har det lige så fint , som jeg

Næsenøz fra
Don Oscar de la Hoya.

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 10-09-02 10:20

> [...]
> det måske er af glas !
> NU har vi fået lov, så mors planer om glasbord er en by i Rusland -Fuck,

Hej Oscar,
Jeg vil bare lige sige at det med glasborde er et totalt hit for sådan nogen
lækre misser som os. De er vildt dejlige at ligge på; kølige i sommervarmen,
og når tv'et spejler sig i bordpladen er det totalt sjovt at fange
spejlbillederne.
Mine forældre syntes godt nok det er lidt svært at holde sådan et glasbord
rent for det skal pudses hele tiden, men når nu jeg ligger der alligevel
(hvilket jeg egentlig ikke må, men gør alligevel) så kan de jo ikke komme
til alligevel.
Men du må overtale din mor til at få det glasbord alligevel. Det er virkelig
et hit!

Potedask fra
Vidar

Fra : Kate

Dato : 12-09-02 14:52

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:alka2u$1q1va3$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

Du har det da vist som blommen i et æg, hva' Oscar
Dejligt når vi mennesker lader og "narre" en gang imellem.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer