Triple-fræs
Fra : Kate

Dato : 10-09-02 05:20

Så begynder Johan vist endeligt at tø op, både overfor Mowgli, men også
overfor mig. Han har vist opdaget at når Mowgli ikke har noget problem
med at dele sin mad, så kan han vidst ikke været helt slem
Igår aftes var jeg glad for at min underbo kun er der om dagen. Tre
katte der styrter over gulvet lyder ganske som en flok elefanter
Drengene fik lige lyst til at lege, godt nok strækker Johan sig til en
gang frem og en gang tilbage og så op i kradsetræet, men stadigvæk, det
kan betegnes som drengefræs. Sofie lå på sofaen og knurrede hvergang en
af dem kom forbi med 110 i timen. Rent morsskab herfra

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 10-09-02 07:06

Hej Kate

Jeg kan lige se det for mig hvordan de fræser rundt. Jeg kender det godt
selv herhjemmefra. Man skulle tro kattene har lavet deres egen personlige
Jyllandsring inde i huset..*gg* Selvom her er det kun en kat der gør det.
Den gamle ser bare på mens Pjevs får sine flipture. Og ser sit snit til at
snuppe husets bedste soveplads, nemlig ved siden af min hovedpude.

mch Cindie, Pjevs og Gismo

Fra : Kate

Dato : 11-09-02 22:04

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> wrote in

> Den gamle ser bare på mens Pjevs får sine flipture. Og ser sit
> snit til at snuppe husets bedste soveplads, nemlig ved siden af
> min hovedpude.

Sofie kunne heller ikke drømme om at deltage, men at Johan nu er kommet
så langt at han kan ha' korttidsfræs og faktisk også har givet Mowgli
det mindste og korteste slik på øret, så er min lykke gjort. Johan er
ikke en type som opsøger de andre, men accepterer i et langt stykke at
blive opsøgt. Da Lante heller ikke rigtigt har kunnet finde ud af selv
at ta' kontakt er det nok det som har hindret deres forhold i at blive
tæt. Her er Mowgli suveræn, han vader bare hen til dem, selv Sofie
forsøger han sig stadig lidt med
Dog har han lært at man kan risikere ikke at overleve at stjæle
sovepladsen ved siden af hovedpuden, det er Sofies plads

Fra : AEK

Dato : 10-09-02 09:30

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> > Igår aftes var jeg glad for at min underbo
kun er der om dagen. Tre
> katte der styrter over gulvet lyder ganske som en flok elefanter

Hi hi, der er kommet liv i hytten !
Selv Johan er ved at være med på noderne .
Sofie - hmmm, nå ja, det er Sofie

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 11-09-02 22:08

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:alkah1$1qit73$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Hi hi, der er kommet liv i hytten !
> Selv Johan er ved at være med på noderne .
> Sofie - hmmm, nå ja, det er Sofie

Ja og hun bliver ikke anderledes Men nu har hun jo været her i 12
år og været sådan så længe jeg mindes, så det lærer Mowgli at leve med.
Han ryddede i øvrigt det meste af min reol til aften + han styrtede
henover sofabordet så han fik skubbet til min kaffekop. Så stod den der
og vippede på kanten, havde jeg ikke siddet i sofaen havde han skubbet
den helt udover kanten. Han er godt nok en lømmel uden lige. Hvad den
dreng ikke finder på af unoder er ikke småting, og så vil han
selvfølgeligt helst spise Lantes R/D i stedet for sit eget
killingeforder

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-09-02 22:28

Kate skrev
<Han er godt nok en lømmel uden lige. Hvad den
dreng ikke finder på af unoder er ikke småting>

Ja i den alder er de nogle bæster *GGG* og nogle
vokser aldrig fra det.........*Fnugger spyt den kat ud*,
hmm han bliver et år "lige henne om hjørnet" min lille
"hitte-baby" på knapt 6 kg, og jeg er sikker på at jeg
kan høre ham gro, om natten når der er stille.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 12-09-02 15:05

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> Ja i den alder er de nogle bæster *GGG* og nogle
> vokser aldrig fra det.......

Urghhh, jeg havde håbet på at når Mowgli var vokset til og kaninerne i
de evige gulerodsmarker, så ville det være tid til et hjem, men det kan
jeg så nok godt holde op med at forvente