Nvidia-krav på K7S5A???
Fra : Sus

Dato : 10-09-02 00:03

Er der nogen der ved om ovennævnte kort Kun kan køre med Nvidia-kort ligesom
"lillebroderen" K7Sem???
En rimelig vigtig detalje før jeg går ud og erstatter det gamle TNT2 Ultra

Kim

Fra : Sus

Dato : 10-09-02 00:17

Og nu vi er ved det. På dette bundkort sidder der en slags lås på
AGP-porten. kan man pille den af eller er der et eller andet smart tip til
hvordan man får kortet ned i? For de kort jeg har prøvet eller kigget på kan
ikke komme helt ned i porten fordi låsen sidder i vejen

Kim

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 10-09-02 08:36

Sus wrote:
> [...]
> tip til hvordan man får kortet ned i? For de kort jeg har prøvet
> eller kigget på kan ikke komme helt ned i porten fordi låsen sidder i
Hmmm, den lille tap bag på dit agp kort skal bare ned i låsen så skulle det
køre

Nope, jeg har kørt både med et matrox og et Radeon kort i samme mobo, så der
skulle ikke være nogen is på koen :)

/Carsten Steffensen

Fra : Kell Quist

Dato : 10-09-02 09:30

Jeg har brugt både et nVidia GF kort og nu et Radeon kort på det mbo, så
du burde kunne bruge hvad som helst.

Kell

Fra : Sus

Dato : 10-09-02 22:37

Nu var jeg så smart at klippe den lille tap af AGP-kortet for at få den ned
i porten. Her til aften har jeg så fundet ud af at man skal intallere
AGP-porten så mit spørgsmål lyder.....

Hvad er grunden til at kortet ikke virkede??
1. At jeg legede med saksen. Det var bare et stykke grønt plastic ud
kredsløb eller noget...
2. At jeg på daværende tidspunkt ikke havde installeret porten..

Kim