Regler
Fra : Lure

Dato : 09-09-02 22:22

Er der nogle regel for hvem der må spørge her , kan man få svar på
noget om lystfiskeri som man har problem, alså fiskekort og er det for
hele Danmark

Fra : Per Bau

Dato : 09-09-02 22:26

"Lure" <lure@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle regel for hvem der må spørge her , kan man få svar på
> noget om lystfiskeri som man har problem, alså fiskekort og er det for
> hele Danmark

Velkommen Lure, Det ser ud som om du er ny her.

Her kan du spørge om alt vedr. lystfiskerei.

Hvis du vil vide lidt om de få men simple regler der gælderfor denne gruppe,
kan jeg anbefale følgende side.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.lystfiskeri

Og er du ny på usenet (Her) så kan det anbefales at læse denne.

http://www.usenet.dk/info/

/Per

PS: Skriv altid under det du svarer på og klip det unødvendige væk.

Fra : Lure

Dato : 09-09-02 22:38

Per
tak for hjælpen, jeg vil læse det og så spørge jeg imorgen, er det
bedst om aftenen.

HILSEN LURE

Fra : Per Bau

Dato : 09-09-02 22:40

> tak for hjælpen, jeg vil læse det og så spørge jeg imorgen, er det
> bedst om aftenen.

Nej det er fordelen ved det her. Man stiller sit spørgsmål når man har tid.
Og så checker man på et senere tidspunkt om der er kommet svar.

/Per

PS: God læse lyst.

Fra : Jan Bachman

Dato : 09-09-02 22:26

>Er der nogle regel for hvem der må spørge her , kan man få svar på
>noget om lystfiskeri som man har problem, alså fiskekort og er det for
>hele Danmark

Alle er velkomne til at få en sludder her, om alt hvad der er
relateret til lystfiskeri

Hvad angår regler, så er der en række retningslinjer for gruppen her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.lystfiskeri

/Jan