settler's 4
Fra : Karsten Nilsson

Dato : 09-09-02 21:38

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man kan komme til at skyde med
katapulten.
Hilsen Karsten

Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 11-09-02 11:16

I 3'eren skulle du også lave ammunition så prøv og kik på den bygning du
laver katapulter med og se om du kan lave andet, desuden skal du nok loade
ammunitionen bagefter. (Load knap på katapulten.)

Lars

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 11-09-02 16:55

Hej Lars
Har lavet en lager plads ved siden af katapult,flyttet ammunition der hen
trykket på load knappen, men jeg kan ikke se at der sker noget som helst. Så
et eller andet galt må jeg jo have gjort men hvad?
Hilsen Nilsson

Fra : Simon Kamber

Dato : 11-09-02 19:59

On Wed, 11 Sep 2002 17:54:46 +0200, "Karsten Nilsson"
<knilsson@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>trykket på load knappen, men jeg kan ikke se at der sker noget som helst. Så
>et eller andet galt må jeg jo have gjort men hvad?
Nu kan jeg ikke huske meget om spillet, men husker du at man kun kan
angribe vagttårne, borge o.l.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 11-09-02 20:22

Hej Simon
Ja det har jeg husket.