Olsenbanden - reklamefilm
Fra : Peter C

Dato : 09-09-02 21:39

Hej Gruppe

Skulle jeg mon være så heldig at der er et par Olsen-banden orakler herinde
?

Jeg sad den anden dag, og kom i tanker om at jeg engang til skole-bio (har
nok været omkring 1980) så en reklamefilm med Olsenbanden
Filmen var en reklame for Rockwool (eller også var det Glasuld) og den gik
ud på at Olsenbanden laver et "kup" hvor de bruger dette Rockwool/Glasuld
produkt på alverdens måder. En stor rulle bliver rullet ud, så de kan liste
lydløst, og senere da der er nogen efter dem, sætter de en "balle" i klemme
mellem to døre, så de er blokeret for forfølgerne.
Det er de to eneste ting jeg husker fra filmen, og jeg har nu fået den
vanvittige ide at jeg vil se om jeg kan finde den på en eller anden måde.

Er der mon nogen der kan hjælpe ?

MVH

Peter C.

Fra : Casper

Dato : 10-09-02 08:18

On Mon, 9 Sep 2002 22:38:49 +0200, "Peter C" <peter_cfutte@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Det er de to eneste ting jeg husker fra filmen, og jeg har nu fået den
>vanvittige ide at jeg vil se om jeg kan finde den på en eller anden måde.

Jeg er ikke Olsenbanden-orakel og har heller ikke en løsning til dig,
men prøv evt. at skrive en mail til Rockwool eller Isover eller hvad
de nu end hedder og spørg... det kunne jo være...

Casper

Fra : thomas tomcat

Dato : 10-09-02 09:52

in article d37rnu0dnbtmjrq4vuvfcn85dotcciaucp@4ax.com, Casper at
caa@XXXindbakke.dk wrote on 10/09/02 9:18:

> Jeg er ikke Olsenbanden-orakel og har heller ikke en løsning til dig,
> men prøv evt. at skrive en mail til Rockwool eller Isover eller hvad
> de nu end hedder og spørg... det kunne jo være...

og jeg /troede/ jeg var OB orakel.
Men kun med filmene. Reklamen kender jeg ikke.

Tips: Hvis Rockwool ikke virker, så prøv at ringe til Nordisk Film - de må
ha været involveret, for de har vel ejerskab over Banden .. så de må have
haft en forespørgsel inde fra Rockwool ...? Eller måske finde ud af, hvilket
booking-selskab, der har /havde Banden i stald.

Fra : Peter C

Dato : 11-09-02 19:10

> [...]
hvilket
> booking-selskab, der har /havde Banden i stald.

Tak for tipsene !

Der kan jo ikke ske noget ved at forhøre sig, så det kunne være man lige
skulle forfatte et par ord til Rockwool og Nordisk Film

MVH Peter C.