Hjælp USB v.?
Fra : Heinrich Frausing

Dato : 09-09-02 21:31

Hej er der en der ved hvilken USB version et Asus P2B-F bundkort køre?
Det er fordi jeg har en USB brænder der er til USB v. 1.1 eller 2.0 men den
køre meget langsom ;-(

Mvh H F

Fra : Øistein Wind

Dato : 09-09-02 21:42

Heinrich Frausing wrote:
> Hej er der en der ved hvilken USB version et Asus P2B-F bundkort køre?
> Det er fordi jeg har en USB brænder der er til USB v. 1.1 eller 2.0
> men den køre meget langsom ;-(
>
> Mvh H F

Det er jo et ældre kort( vel en 2-3 år?) så det er version 1.1 skulle jeg
mene...
Hilsen Øistein

Fra : Anders Lund

Dato : 10-09-02 05:50

Øistein Wind wrote:

> Det er jo et ældre kort( vel en 2-3 år?) så det er version 1.1 skulle jeg
> mene...
> Hilsen Øistein

Køre selv med sådan et board, som har siddet i min maskine i snart 3½ år.

Det er version 1.1

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 13-09-02 20:43

Tak for den oplysning

Så skal jeg bare finde ud af hvorfor den er så langsom
Hvis jeg skal brænde 600-700 Mb så tager det 2-3 timer ;-(

Heinrich