Erfaringer med Ericsson R600 ???
Fra : TGJ

Dato : 09-09-02 20:58

Hej

Jeg overvejer at udskifte min Nokia 3210.

Nogen der har ris/ros til subj??

Thomas

Fra : Rune Christiansen

Dato : 09-09-02 21:26

"TGJ" <tgsj@mail.dk> wrote in message news:aliugi$m62$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Jeg overvejer at udskifte min Nokia 3210.
>
> Nogen der har ris/ros til subj??

+ Størrelsen og vægt
+ Prisen?
+ 3 forskelliger farver baggrundslys
+ GPRS
+ god lydkvalitet

- Dårlig ordbog (hvis man ikke har den før omtalte T9)
- Stadig typisk ericsson-software, dog ikke så langsom som tidligere

Men generalt er jeg meget tilfreds med min, selvom den allerede har været
til rep. efter kun 3uger

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 10-09-02 19:44

"Rune Christiansen" <larz_prime@hotmail.com> skrev i melding

> [...]
> - Stadig typisk ericsson-software, dog ikke så langsom som tidligere
>
> Men generalt er jeg meget tilfreds med min, selvom den allerede har været

Jeg opplevde at navigasjonstasten fungerte dårlig sideveis, spesielt mot
høyre.

Ellers er jeg helt enig i det du har nevnt som positivt og negativt.

Den kan også kobles til PC, og displayet kan innstilles på 3 tegnstørrelser.
Sistnevnte egenskap er utelatt på den splitternye T200.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Rune Christiansen

Dato : 10-09-02 20:59

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@chello.no_ABCDEFGH> wrote in message

> "Rune Christiansen" <larz_prime@hotmail.com> skrev i melding

> Jeg opplevde at navigasjonstasten fungerte dårlig sideveis, spesielt mot
> høyre.

Sjovt, det havde jeg faktisk ikke lagt mærke til før, men jeg har lige leget
lidt med den.... hehe altså navigationstasten, min er dog langsommere om at
kører til venstre end til højre.