Cybercity, er det CyberShity ??
Fra : Jacob Olsen

Dato : 09-09-02 21:05

Jeg bor iøjeblikket på midtsjælland, og har TeleDK adsl med fastnet telefon.
Jeg er meget tilfreds med det abb. men da jeg flytter til amager snart,
hører jeg at man kan få cybercity adsl uden at man skal have fastnet
telefon. Så er det lige jeg vil høre fra folk om hvad de synes om Cybercity,
kan de holde den lovede hastighed ?, hvad med oppetider ? går de tit ned ?
og hvad får man af udstyr i hjemmet ?

Fra : Eh-Fniller

Dato : 09-09-02 22:21

Jacob Olsen wrote:

> [...]
> kan de holde den lovede hastighed ?, hvad med oppetider ? går de tit ned ?

howdy.
Næh, de er absolut ikke shity, tværtom.
I min verden er TDC meget mere en taber end CC.
Nuvel, lad det ligge.

I gamle dage skulle man have et ekstra kabel/ledningpar ind
i huset for at få CC adsl.
Men idag er det muligt at få et filter til tlf og adsl i
stil med det TDC kører med. Kender dog ikke pris forskellen
vis der er nogen.

Hastigheden den der er lovet. hverken mere eller mindre.
Jeg har oplevet at mine venner har lidt højre hastighed for samme
forbindelse end jeg havde men det vidste sig at TDC åbnede for en
managment kanal til extra hastighed. (som ikke står i nogle papire).

Opptiden hos CC har jeg oplevet været bedre end min venner har haft med
TDC.
Det samme er oxo servicen.

Fra : Eh-Fniller

Dato : 09-09-02 22:25

Eh-Fniller wrote:

> [...]

Der er en usb modem til enkelt pc'er, eller modem så
du kan kører netværk derhjemme.
det hele efter frit valg.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-09-02 22:32

"Eh-Fniller" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse
> Kender dog ikke pris forskellen
> vis der er nogen.

Det er der ikke

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Jacob Olsen

Dato : 09-09-02 22:54

Meningen med CC var at jeg blev fri for at skulle have fastnet abb. også.
Det gider jeg ikke. Jeg mener da at CC kan levere ADSL i lejlighed hvor der
er telefon stik men ikke noget fastnummer på ??

Fra : Eh-Fniller

Dato : 09-09-02 23:08

Jacob Olsen wrote:

> Meningen med CC var at jeg blev fri for at skulle have fastnet abb. også.
> Det gider jeg ikke. Jeg mener da at CC kan levere ADSL i lejlighed hvor der
> er telefon stik men ikke noget fastnummer på ??

Hvis jeg ikke tager fejl skal CC bare har et tlf-nr til reference
som opsætningsplacerings ref.
Ved ikke om det er sådan længere men at det var kravet da jeg
fik adsl for næsten 2 år siden.

Og at det lednings par ikke er reseveret fra TDC (selvom at der ikke
er tlf abnm ibrug).
Men jeg mener at have læst et sted at den options kan fraskrives hvis
man er 204% sikker på at man ikke senere vil have fastnet tlf.
Men det kommer jo kun i tale hvis der KUN er et ledningpar til
huset/lejeligheden og det ikke tager over 2 timer at montere et evt
ektra kabel. Det er den tid teknikeren har til opsætning og test.

Fra : Simon Skals

Dato : 10-09-02 00:13

It seems Jacob Olsen wrote:
> Det gider jeg ikke. Jeg mener da at CC kan levere ADSL i lejlighed hvor der
> er telefon stik men ikke noget fastnummer på ??

Det er korrekt.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Steen

Dato : 10-09-02 07:03

Jooo Cybercity er nu dyre end TDC 360,- (TDC priser 340 -BB / NE 350)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-09-02 07:08

"Steen" <Stone@Steinerworld.dk> skrev i en meddelelse
> Jooo Cybercity er nu dyre end TDC 360,- (TDC priser 340 -BB / NE 350)

HVORFOR vil du ikke quote efter reglerne?
Det er kæmpebelastende at læse når du bundciterere på den måde

Det jeg her omtaler er evt. prisforskel på CC over rå kobber kontra delt
kobber

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats