Tamra Roasanes
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-09-02 20:18

NY TOPKVALITETS-CD FRA TAMRA ROSANES - Country Party

Ja, så fandt Tamra Rosanes sig ikke i det længere. Heidi Hauge, den
nord-dame, skulle ikke komme her og tro at hun uden videre kunne gå rundt
(synge rundt) og tro at hun komme her og være Danmarks nye countrydronning.
Nej nej, sådan spiller steel-guitaren ikke, så Tamra smider lige denne
fantastisk gode cd på gaden/vejen for at gøre det helt klart at hun er (også
er) Danmarks countrydronning. Skal vi så ikke sige at vi har to. Det er i
hvert fald umidelbart meget svært at sige hvem der laver den bedste country.
Men vi kan i hvert fald konstatere at de begge laver country i den gode
gamle / real /traditionelle countrystil, hvor en steelguitar bliver kaldt
en steelguitar, sådan!.

FRÆSER DEN OGSÅ LIGE IND PÅ SALGSLISTENS TOP 10 ?

Det bliver endnu en gang spændende at se placeringerne for næste uges
salgsliste. Den slagermusik, den slagermusik, danskerne er rigtigt begyndt
at feje P3-musikken af banen og bekende sig til denne glade, muntre og
livlige slagermusik. Den skyller hen over danskerne som den nye trend og den
besætter snart alle de øverste pladser på salgslisten. I sidste uge sad den
på 4 af de 10 øverste pladser. Sidder den på 5 i næste uge???

Fra : Ricki

Dato : 09-09-02 21:00

Webfabrikken
> [...]
den
> på 4 af de 10 øverste pladser. Sidder den på 5 i næste uge???

Amen to that my brother +

Ricki

Fra : QuickMic

Dato : 09-09-02 21:16

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7cf349$0$150$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> NY TOPKVALITETS-CD FRA TAMRA ROSANES - Country Party

Som Henning Høeg fra BT anmeldte således:

Således er soloskiven »Country Party« stopfyldt med den slags sange, som kun
folk, der har boet i en lydtæt papkasse i 30 år, ikke kender.

Og selv om diverse hængerøve som undertegnede stadig savner den gamle og
mere opfindsomme Tamra, der ikke bare kopierede det oplagte, så er det
umuligt ikke at holde bare lidt af entusiastiske versioner af »On The Road
Again« og »Six Days On The Road« - Tamra elsker jo det her skidt.

Faren for at falde i jukeboxfælden er der selvfølgelig hele tiden. Og på
ærligt talt, som om Tamra står og halvsover ved karaoke-maskinen. . Høeg

QM

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-09-02 21:56

QuickMic <quickmic@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7d014e$0$27652$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Faren for at falde i jukeboxfælden er der selvfølgelig hele tiden. Og på
> ærligt talt, som om Tamra står og halvsover ved karaoke-maskinen. . Høeg
_______

Ok ok, men hun hopper jo bare med på den nye musikalske trend / bølge i
Danmark - Ørehængere / slagere i den store stil. Og så er ingen vel uening i
at hun er Danmarks bedste kvindelige sanger.

Hilsen Åge

Fra : -V-

Dato : 09-09-02 22:57

>. Og så er ingen vel uening i
> at hun er Danmarks bedste kvindelige sanger.

Heh?!
Er du sindssyg?

Hvis du overhovedet kendte andre sangere end Tamra Rosanes og Birte Kjær,
ville du selv kunne høre hvor latterligt det udsagn er.

Hvad med Sanne, Lise Westzynthius, Pernille Rosendahl, Marie Frank, Ulla
Bendixen og sidst men ikke mindst, Annisette.

Plus de utallige andre, som jeg enten ikke kender eller har glemt.

-V-

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-02 07:09

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7d189e$0$87276$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

du sindssyg?
SV: Nej, men hvad med dig: er du udviklingshæmmet?

> Hvis du overhovedet kendte andre sangere end Tamra Rosanes og Birte Kjær,
> ville du selv kunne høre hvor latterligt det udsagn er.
SV: Kender ikke nogle af de sangere du nævner. Men Ok, sådan en som
Jeanette Sund, fra "Jutlandia" synger da også rigtigt godt. Men nu er hun da
vist gået sammen med en anden gruppe.

Hilsen Åge

Fra : Jan Holm

Dato : 10-09-02 12:45

V wrote
Hvad med Sanne, Lise Westzynthius, Pernille Rosendahl, Marie Frank, Ulla
Bendixen og sidst men ikke mindst, Annisette.

> Åge Halldorsson wrote:
> SV: Kender ikke nogle af de sangere du nævner.

Hvordan pokker kan du så udtale dig om hvem der
er bedst ? Din uvidenhed, hvad enten den er påtaget
eller ej, gør det meget svært at tage dine indlæg seriøst.

Mvh
Jan Holm

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-02 13:44

Jan Holm <jan@parkholm.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7ddb3e$0$132$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvordan pokker kan du så udtale dig om hvem der
> er bedst ?
SV: Man hører jo så meget i radioen og man lægger mærke til et sangernavn
hvis vedkommende synger godt og vedkommende bliver spillet meget.
De navne du nævner er ikke noget jeg har hørt spillet i radioen, i
modsat fald har jeg ikke hæftet mig ved det, da jeg må have syntes at det
ikke var noget særligt.

Din uvidenhed, hvad enten den er påtaget eller ej, gør det meget svært at
tage dine indlæg seriøst.
SV: Nå nå do. Jeg mener nu at jeg ved en del om populærmusik.

Hilsen Åge

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 13-09-02 08:44

> SV: Nå nå do. Jeg mener nu at jeg ved en del om populærmusik.

Nej! Du ved en del (ganske vist en ret lille del) om DANSKTOP musik, der er
forskel!
Populær musik er andet og mere end Dansktoppen.

Når du ikke ved hvem Annisette er, skuffer du mig en del, Åge! Jeg havde
forventet mere af dig.

/Michael.