Aero: Den her bliver tricky :-)
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 09-09-02 20:14

Nogen der kan huske/kender det her nummer. Alt hvad jeg kan huske fra det,
var at det var et af dem med gang i, og skærmen mener jeg var holdt i
primært Grøn/rød farver, mener også det var ca i midtersektionen af
koncerten. ved godt den (måske) ikke er nem, men jeg har set mirakler her
før

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Anders Williams

Dato : 09-09-02 22:53

Nej desværre ikke her.
Men hvis du venter en uges tid kommer den jo på TV, så er der nok titler på.

Anders W.

Fra : Jacob E.

Dato : 10-09-02 02:28

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> primært Grøn/rød farver, mener også det var ca i midtersektionen af
> koncerten. ved godt den (måske) ikke er nem, men jeg har set mirakler her

10 mod en på, at det er "Light my sky" du tænker på... lur mig om du ikke
vil give mig ret efter på lørdag...

Mvh Jacob Ekstrøm

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 10-09-02 09:09

> 10 mod en på, at det er "Light my sky" du tænker på... lur mig om du ikke
> vil give mig ret efter på lørdag...
>
> Mvh Jacob Ekstrøm

Haha Jacob, jeg vil allerede give dig ret i dag. Jeg prøvede lige at hente
nummeret, og det var det nummer. Nu kommer næste spørgsmål så: Hvilken cd
skal jeg ud og investere i, for at få fat i det nummer. Burde være lidt
nemmere

p.s. Monstro der er nogen chance for at koncerten bliver udgivet på dvd?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Fredrik Jonson

Dato : 10-09-02 09:47

In <alk9a3$csn$1@eising.k-net.dk> Martin Sjøstrand wrote:

> Nu kommer næste spørgsmål så: Hvilken cd skal jeg ud og investere i,
> for at få fat i det nummer. Burde være lidt nemmere

Light my sky er samma som numret "Tout est bleu" från cdn
"Metamorphoses" fast med nya texter. Cdn är jarres senaste med
material som spelades under milleniumnytårskoncerten i egypten.

--
Fredrik Jonson

Fra : Kristian

Dato : 13-09-02 20:30

Hvis vi skal køre den videre - var det ikke i dette nummer, det begyndte at
regne?

Jeg kun huske, at vi stod og kiggede op i de der mega-spots og kunne se
regnen i laaang tid før vi rent faktisk fik vand i fjæset - rigtig vildt....

VH
Kristian

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 20-09-02 16:58

"Kristian" <kristian@comhjem.dk> wrote:

> [...]
>regnen i laaang tid før vi rent faktisk fik vand i fjæset - rigtig vildt....

Så slipper crew'et jo for at smide vand på folk :)

-breiler

Fra : Jakob Hansen

Dato : 12-09-02 09:25

On Mon, 9 Sep 2002 21:13:37 +0200, "Martin Sjøstrand"
<sjoestrand@post.tele.dk> wrote:

> ved godt den (måske) ikke er nem, men jeg har set mirakler her
>før

Koncerten bliver sendt på tv2/zulu den 14 og 16, og mon ikke der
kommer titler på.. Det kunne være det mirakel du efterlyser

hilsen
Jakob Hansen