Insane spil NU
Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-09-02 19:59

Fra : elvis

Dato : 10-09-02 15:44

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-09-02 17:22

> "Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en
> meddelelse news:aliqjm$cng$1@news.cybercity.dk...
>> Hej elvis og Svend Emil
>>
>> Så kører vi
>>
>> Passwordet er "fryd"
>>
>> Kom an

(top-posting fixed)

> Vi må lige prøve i dag 8)

Jeg ved ikke om jeg er hjemme senere, men helt klart!

-Sune

Fra : Svend Emil

Dato : 10-09-02 17:44

"elvis" <FJERNDETTEelvis@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse
> Vi må lige prøve i dag 8)

hehe, ja, det må vi da
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-09-02 18:05

Svend Emil wrote:
> "elvis" <FJERNDETTEelvis@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse
>>
> hehe, ja, det må vi da

Har du fået ordnet det?

-Sune

Fra : Svend Emil

Dato : 10-09-02 19:48

> Har du fået ordnet det?
>
> -Sune

NEJ, , det er lidt trist!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-09-02 19:56

Svend Emil wrote:

> NEJ, , det er lidt trist!

Nå, men det er da godt du ikke har betalt i dyre domme for spillet så..
(*fnis*?)

-Sune

Fra : Svend Emil

Dato : 10-09-02 21:20

> Nå, men det er da godt du ikke har betalt i dyre domme for spillet så..
> (*fnis*?)
>
> -Sune

Det er netop det jeg har!
Nu spiller jeg "lovligt", så det er irriterende at det ikke lige kan virke
på CMN!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-09-02 22:51

Svend Emil wrote:

> Det er netop det jeg har!
> Nu spiller jeg "lovligt", så det er irriterende at det ikke lige kan
> virke på CMN!

Ja. det sux. Kender du ikke nogen der har adsl, hvis PC du kan få lov
til at beslaglægge i et par timer?

-Sune

Fra : bk

Dato : 12-09-02 04:13

hvorfor holder i ikke jeres private snak udenfor newsgruppen?det er skide
irriterende og ikke interessant for andre.TAG JER SAMMEN GUTTER

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 17:25

bk wrote:
> hvorfor holder i ikke jeres private snak udenfor newsgruppen?det er
> skide irriterende og ikke interessant for andre.TAG JER SAMMEN GUTTER

Skrid hjem og gyng i din mors patter.

-Sune

Fra : Crash Override

Dato : 12-09-02 19:07

On Thu, 12 Sep 2002 18:25:16 +0200, Sune Mika Salminen wrote:

> Skrid hjem og gyng i din mors patter.

flot og sagligt indlæg Sune. Læs fundatsen for gruppen, og se om der står
noget med "privat samtale".

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 19:33

Crash Override wrote:

> flot og sagligt indlæg Sune. Læs fundatsen for gruppen, og se om der
> står noget med "privat samtale".

Hurra, mand......(gaaaaab..)

Vi talte om bilspillet 1nsane og CMN opsætning. Måske i lidt vage
vendinger og på en indforstået måde, men det var faktisk hvad vi talte
om.

Og vi har oven i købet begge købt og betalt for det i en rigtig butik.

Hvor mange konstruktive, entusiastiske og hjælpsomme indlæg kan du tælle
med bk's navn på?
Og hvor mange med mit?

-Sune

Fra : Crash Override

Dato : 12-09-02 19:58

On Thu, 12 Sep 2002 20:32:42 +0200, Sune Mika Salminen wrote:
> Hurra, mand......(gaaaaab..)

*juble*

> Vi talte om bilspillet 1nsane og CMN opsætning. Måske i lidt vage
> vendinger og på en indforstået måde, men det var faktisk hvad vi talte
> om.

det blev nærmere en (privat) samtale end en egentlig diskussion.

> Og vi har oven i købet begge købt og betalt for det i en rigtig butik.

Det gør vi vel alle?

> Hvor mange konstruktive, entusiastiske og hjælpsomme indlæg kan du tælle
> med bk's navn på?

det ved jeg ikke.

> Og hvor mange med mit?

det ved jeg heller ikke.

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 20:26

Crash Override wrote:

> Det gør vi vel alle?

Ja, men tolerancen for W4R3Z virker større end tolerancen for indlæg der
nærmer sig OT herinde.

> det ved jeg ikke.

> det ved jeg heller ikke.

Nå, den gik henover hovedet på dig......Pyt.

-Sune

Fra : Crash Override

Dato : 12-09-02 22:16

On Thu, 12 Sep 2002 21:26:10 +0200, Sune Mika Salminen wrote:

> Nå, den gik henover hovedet på dig......Pyt.

Det tror jeg ikke den gjorde.

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 22:53

Crash Override wrote:

> Det tror jeg ikke den gjorde.

Anyway, for en sikkerheds skyld:

Jeg kan godt finde ud af at opføre mig ordentligt i nyhedsgrupper, og
som regel når jeg kommer med et indlæg er det konstruktivt, hjælpsomt og
måske endda morsomt (for nogle måske .
Jeg har ikke tænkt mig at diskutere med Svend Emil hvilken farve
underbukser John Romero havde på da han lavede Wolfenstein 3D, ej heller
mere end nødvendigt hvad der skal til for at han kan logge ind på CMN og
spille 1nsane sammen med os andre, for han står i en blindgyde og kan
kun få hjælp af dem der har styr på internettet i hans antenneforening.
Og så kommer den evige "LARS" og skal liiiige spille smart. Og det
irriterer mig. I kan allesammen få lov at brokke jer over mig når jeg er
blevet senil og begynder at tage fejl af alt.hamster.ducttape og
dk.edb.spil. Men lad være med at hoppe på den første og den bedste
chance for at sige noget negativt. Tak. Lad os allesammen give hinanden
en chance.

-Sune

Fra : Crash Override

Dato : 12-09-02 22:19

Derudover mener jeg også at det burde være muligt (os "voksne" mennesker
imellem) at svare på andres indlæg, uden udtryk som at "hænge i sin mors
patter" ?

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 22:47

Crash Override wrote:
> Derudover mener jeg også at det burde være muligt (os "voksne"
> mennesker imellem) at svare på andres indlæg, uden udtryk som at
> "hænge i sin mors patter" ?

Jeg er bare træt af netbetjente..Og hvorfor,, HVORFOR hedder de altid
LARS...?!

Undskyld hvis jeg stødte dig med mit sprog!

-Sune

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-09-02 22:54

Sune Mika Salminen wrote:

> Jeg er bare træt af netbetjente..Og hvorfor,, HVORFOR hedder de altid
> LARS...?!
>
> Undskyld hvis jeg stødte dig med mit sprog!
>
> -Sune

Og undskyld Lars.

-Sune

Fra : Lars

Dato : 12-09-02 19:28

On Thu, 12 Sep 2002 20:07:25 +0200, "Crash Override"
<crash@streetwise.dk> wrote:

>flot og sagligt indlæg Sune. Læs fundatsen for gruppen, og se om der står
>noget med "privat samtale".

Dér skyder du dig selv i foden, for der står netop ikke noget i
fundatsen, der går imod den snak som de fører i denne tråd.

Fra : Crash Override

Dato : 12-09-02 22:15

On Thu, 12 Sep 2002 20:28:23 +0200, Lars wrote:

> Dér skyder du dig selv i foden, for der står netop ikke noget i
> fundatsen, der går imod den snak som de fører i denne tråd.

Hm, dvs. at jeg godt kan tage en mere eller mindre privat samtale med en
anden herinde?

Desuden var det nok mest pga. han kraftudtryk jeg reagerede

--
crash override
http://streetwise.dk