Våd orgasme
Fra : Fisker

Dato : 09-09-02 18:55

Hej
Min kommende kone (somme tider voldsomt kommende ) har som regel meget
våde orgasmer. Hun kan komme i lange sprøjt. Jeg ved at hun ikke er alene om
det, men hvor udbredt er det, har i nogen erfaringer med det?
Jeg vil da lige sige at jeg synes det er meget ophidsende at få en "konkret"
håndfuld, mundfuld eller mærke det løbe ned over lårene.

Mvh Per (ny i gruppen, hej til alle)

PS. I KaaZa findes det ved at søge på: squirt

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-02 21:49

Hej Per

> [...]
> meget våde orgasmer. Hun kan komme i lange sprøjt. Jeg ved at hun
> ikke er alene om det, men hvor udbredt er det, har i nogen erfaringer

Ja, det vil jeg også vide.

> Mvh Per (ny i gruppen, hej til alle)

Hej igen.

> PS. I KaaZa findes det ved at søge på: squirt

Eller (female) ejaculation

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Tigger

Dato : 10-09-02 18:05

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message
> Hej Per

> Ja, det vil jeg også vide.

Det er efter mine erfaringer meget mere udbredt end antaget. Vil tro
at ca. 60% af de kvinder jeg har heldig at opleve har været i stand
til det mindst en gang og at måske 20-30% har været i stand til at
komme sådan ofte eller størstedelen af gangene.

De fleste af dem havde dog ikke oplevet fænomenet før mig så kan godt
ske at det at manden har erfaring med området gør en forskel ? Både
rent teknisk og at man kan forklare og forsikre pigen om at der intet
odiøst er i den våde orgasme.

> Eller (female) ejaculation

Det er nemlig rigtigt *S* Der er dog meget fake i den branche ..
oftest er det tydeligt at sprøjtene kommer fra urinrøret istedet for.
Utroligt at det er nødvendigt at fake den slags når så mange kvinder
er i stand til at "præstere varen"

Med venlige hilsener
Tigger

Fra : ¤

Dato : 10-09-02 20:36

> [...]
>oftest er det tydeligt at sprøjtene kommer fra urinrøret istedet for.
>Utroligt at det er nødvendigt at fake den slags når så mange kvinder

Hvor skulle det ellers komme fra ?
Jeg har oplevet det med en kvinde og der kom det tydeligvis også fra
urinrøret.
Torben

Fra : Freya

Dato : 11-09-02 09:15

¤ <¤@gmx.net> skrev:

>Hvor skulle det ellers komme fra ?
>Jeg har oplevet det med en kvinde og der kom det tydeligvis også fra
>urinrøret.

Ja, det er også min oplevelse, og iøvrigt er det for mit vedkommende,
helt uafhængigt af G-punktsorgasme og fysisk stimulation i det hele
taget.

--
Freya

Fra : Tomas O.

Dato : 11-09-02 10:27

Freya skrev:

> Ja, det er også min oplevelse, og iøvrigt er det for mit
> vedkommende, helt uafhængigt af G-punktsorgasme og fysisk
> stimulation i det hele taget.

Jeg har oplevet en kæreste hvor det ikke var G-punktstilmulation
der gjorde at hun sprøjtede, meget. Bare det at slikke hende var
mer en rigeligt.

Det er for omkring 22 år siden og dengang anede jeg ikke det
fandtes. Hun blev meget ked af det indtil jeg forklarede hende at
dte altså ikke var urin der kom ud af hende. Det var hun ellers
overbevist om indtil jeg gik på bobliotektet medhende og fandt
nogen engelsksprogede bøger om det.

Hun havde haft et helvede indtil da, tænke sig at elske sex for
vildt og få de vildste orgasmer med sprøjt og så rende rundt og
tro at man bare ikke kan styre sin blære.. snak om at have
modstridende følelser omkring sine orgasmer...

--
Protest against the closing of the Net on behalf of the chinese
people

Fra : Ulven Peter

Dato : 04-10-02 21:02

Hej Torben

> Hvor skulle det ellers komme fra ?
> Jeg har oplevet det med en kvinde og der kom det tydeligvis også fra
> urinrøret.
> Torben

Det er rigtigt at det kommer fra urinrøret, men det kommer ikke fra
urinblæren. Det kommer derimod fra nogle kirtler med forbindelse til
urinrøret, og kan derfor i startfasen have lidt lugt af urin. Det forsvinder
efter lidt tids ejaculering.

Kvinder (de fleste) kan ejaculere ved stimulation af g-punktet,... og det er
skide frækt nå det rigtigt sprøjter....

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 19:03

Ulven Peter skrev:

Hej Peter Belli

> Kvinder (de fleste) kan ejaculere ved stimulation af g-punktet,... og
> det er skide frækt nå det rigtigt sprøjter....

Ikke altid, det er fandme træls at få i øjet.

Fra : Ulven Peter

Dato : 08-10-02 20:53

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> Ulven Peter skrev:
>
> Hej Peter Belli

> Ikke altid, det er fandme træls at få i øjet.

Ingen vådorgasme uden våddragt, snorkel og dykker-briller.

Nam Nam fra Peter

Fra : Hanne L

Dato : 18-09-02 14:11

Hej Tigger

Tigger wrote:
> [...]
> istedet for. Utroligt at det er nødvendigt at fake den slags
> når så mange kvinder er i stand til at "præstere varen"

Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men når jeg nærmer
mig en orgasme eller kommer, er det umuligt for mig at tisse.
Hvorfor jeg i hvert fald ikke kan fake.

Jeg har problemer med at lade vandet i op til 10 minutter efter
orgasmen. Det ved jeg, fordi jeg pga flere blærebetændelser
går ud og tisser efter hvert samleje for at skylle evt. urenheder
ud. Men jeg kan ligeså godt vente de 10 min., fordi det er
uladsiggørligt før.

Venlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-02 14:46

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message

Hej Hanne,

> Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men når jeg nærmer
> mig en orgasme eller kommer, er det umuligt for mig at tisse.
> Hvorfor jeg i hvert fald ikke kan fake.

Mænd har det på samme måde. Selvom man skal tisse nok så meget, så
blokeres dette særdeles effektivt, når man dyrker sex. Kanske det er
naturens måde at undgå forurening af det meget ømtålelige "miljø" under
formering?

--
-Jens B.

"Jeg kan oplyse dig at jeg er skolelærer, og jeg er _fodboldtræner_ for
vores lokale puslingehold, så nej jeg ved ingenting, vel ?". Skribent i
dk.politik.indvandring.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-09-02 20:37

<Snip om man kan tisse i ophidset tilstand>

> [...]

det er
> naturens måde at undgå forurening af det meget ømtålelige

Det passer nu ikke. Jeg kan altså tisse hvornår det skal være,
selv umiddelbart før og efter orgamse. Har dog ikke prøvet at
gøre det samtidig. Det var jo helt fint hvis man altså var til
urinsex, men det er vi altså heller ikke.

MVH
Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-02 07:48

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]
> gøre det samtidig. Det var jo helt fint hvis man altså var til
> urinsex, men det er vi altså heller ikke.

Min påstand er, at du ikke kan tisse umiddelbart før og efter orgasme,
selvom du prøver nok så meget og selvom din blære er nok så fyldt. Der
bliver simpelthen "snørret sammen".

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-09-02 18:14

> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message

<Snip>

> [...]
orgasme,
> selvom du prøver nok så meget og selvom din blære er nok så

Ja men Jens dog, så bliver jeg vel nødt til at bevise det. Hvis
nu du kommer og giver mig et blow-job, så skal jeg med glæde
bevise for dig at jeg kan tisse umiddelbart efter.

Er det en aftale?

Skal jeg komme hen til dig, eller kommer du her?

Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-09-02 07:42

> [...]
> bevise for dig at jeg kan tisse umiddelbart efter.
>
> Er det en aftale?
>
> Skal jeg komme hen til dig, eller kommer du her?

Vi kan vel mødes i én eller anden obskur park, f.eks. H. C. Ørsteds? Er
det ikke sådan, du normalt helst vil ha' det?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 20-09-02 13:35

<Snip>
> Vi kan vel mødes i én eller anden obskur park, f.eks. H. C.
Ørsteds? Er
> det ikke sådan, du normalt helst vil ha' det?

Nej der tror jeg du forveksler mig med en anden. Hvis jeg skal
dyrke sex med en mand, så skal det forgå hjemme hos en af os.

Men mit tilbud står stadig ved magt. Det var dig der påstod at
mænd ikke kan, du skrev:

orgasme

Men det vil jeg såmænd bare bevise at det kan jeg.

Alternativt kunne du jo overveje om du skulle ændre dit udsagn
lidt, for jeg ved at jeg kan.

Lars

Fra : Annika og Thomas

Dato : 09-09-02 23:09

"Fisker" <Fisker@nospam.fis> wrote in

> [...]
> det? Jeg vil da lige sige at jeg synes det er meget ophidsende at få
> en "konkret" håndfuld, mundfuld eller mærke det løbe ned over lårene.

Jeg tror at det er ret sjældent. Jeg er selv en af de heldige der kan
ejakulere hver gang. Men det forudsætter den perfekte mand - og ham har jeg

Jeg ville også gerne vide om der findes andre kvinder der får disse fede
våde orgasmer ? Har ladet mig fortælle at størtedelen af hvide kvinder er
frigide og ikke engang får lidt kildren i klitoris - de stakler.

Har dog se to andre kvinder sprøjte vildt under nogle private sexparties vi
kommer til. Så nu er vi fire i DK

Det må ikke være rart at være mand med det lille udbud af goodlooking
kvinder som både får vilde orgasmer og som tager initiativet til sex ligeså
meget som mænd gør det.

For nylig var jeg med min kæreste til strandsexparty, og her fik jeg over
tyve vilde orgasmer på 6 timer ! Der var så mange flotte og søde fyre med
vaskebræt og stor pik

Hilsen Annika

Fra : Fisker

Dato : 09-09-02 23:47

Annika og Thomas skrev i news:alj65t$pa5$1@sunsite.dk :

> Jeg tror at det er ret sjældent. Jeg er selv en af de heldige der kan
> ejakulere hver gang. Men det forudsætter den perfekte mand - og ham
> har jeg
Ja, det er dejligt som mand at kunne sætte sådan et udbrud i gang!!!

> [...]
> sexparties vi kommer til. Så nu er vi fire i DK
>
> Det må ikke være rart at være mand med det lille udbud af goodlooking

Når bare man har en af dem er det jo ik' så ringe endda

> og som tager initiativet til sexligeså meget som mænd gør det.

Ja, det gør hun , der skal bare kigges på hendes brystvorter, så er hun
parat. Vi har snakket om en brystpiercing, men hun er bange for at det
bliver alt for meget, (Så bliver der slet ingen ro i hormonerne) men det
skal nok prøves

> For nylig var jeg med min kæreste til strandsexparty, og her fik jeg
> over tyve vilde orgasmer på 6 timer !

Ja, en er sjældent nok - de kommer væltende

> Der var så mange flotte og søde fyre med vaskebræt og stor pik

Det lyder som en helt god dag

--
MVH Per, Odense

Fra : Clark Kent

Dato : 10-09-02 01:29

"Annika og Thomas" <anniogthom@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tyve vilde orgasmer på 6 timer ! Der var så mange flotte og søde fyre med

Er det rigtigt hvad de siger om dig? At fisse og røv er et stort pløre?

Fra : Johan Wedell

Dato : 10-09-02 10:13

> "Fisker" <Fisker@nospam.fis> wrote in

*snip snip*
> Jeg tror at det er ret sjældent. Jeg er selv en af de heldige der kan
> ejakulere hver gang.

Jeg har hørt at det er ca. 1 af 50 der kan, men de fleste mener selv, at det
er noget at skamme sig over.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-09-02 15:00

Hej Johann

> *snip snip*
>
> Jeg har hørt at det er ca. 1 af 50 der kan, men de fleste mener selv,
> at det er noget at skamme sig over.

Det er det i hvert fald ikke. Det er s'guda for sejt.

Kvinder ejakulerer, når de får en g-punkts-orgasme og jeg synes da klart, at
det er noget kvinderne skal udforske noget mere, for det er da spændende.

Problemet er, at det er de færreste forundt "bare" at få en sådan orgasme,
og det skal jo ikke ende i et eller andet præstationsræs. Det er en voldsom
ting (har jeg hørt), der kræver det rigtige stimulation af g-punktet.
Derudover skal det stimuleres vedvarende og længe. Personligt tror jeg, at
mange kvinder står af, når de får fornemmelsen af skulle tisse, og derfor
ikke giver slip.

Det er lidt ærgerligt, så derfor er det noget man, uden at forcere det, skal
arbejde med stille og roligt med sin partner, hvis begge er interesseret.
Jeg tror, gevinsten i sidste ende er det værd.

Det er i hvert fald ikke noget at skamme sig over og jeg tror bestemt at
mere end 1 ud af 50 kan få glæde af det, hvis interessen er til stede.

Fra : Sott

Dato : 10-09-02 16:24

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark :0)

> Kvinder ejakulerer, når de får en g-punkts-orgasme og jeg synes da klart,
at
> det er noget kvinderne skal udforske noget mere, for det er da spændende.

Jeg er helt enig... jeg har fået rigtig mange orgasmer i
mit liv, men jeg havde indtil fornyligt aldrig ejakuleret,
og jeg var faktisk overbevist om, at det kunne jeg da
slet ikke - men det kan jeg godt. Jeg har bare aldrig
fået en g-punkts-orgasme før og vidste ikke, at de
to ting hang sammen

Faktisk tvivlede jeg på, at de eksisterede *LOL*

> [...]
> ting (har jeg hørt), der kræver det rigtige stimulation af g-punktet.
> Derudover skal det stimuleres vedvarende og længe.

Ja, også det er jeg enig i - det er ikke bare noget der "sker",
efter lidt gnubberi og et kys på kilderen *GGG*

> Personligt tror jeg, at
> mange kvinder står af, når de får fornemmelsen af skulle tisse, og derfor
> ikke giver slip.

Igen - jeg er enig. Det sker ikke for mig, medmindre jeg virke-
lig giver mig hen og giver slip.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-09-02 01:00

Hej Søs

> [...]
> slet ikke - men det kan jeg godt. Jeg har bare aldrig
> fået en g-punkts-orgasme før og vidste ikke, at de

Det gør de som regel, og jeg da glad på dine vegne. Det kommer da heller
ikke bag på mig, når du har fortalt om dine oplevelser udi fist-fucking
(findes der ikke et mere almindelig ord for det *G*)

> Faktisk tvivlede jeg på, at de eksisterede *LOL*

Du ser for lidt porno *LOL*. The Grafenberg Spot m. Traci Lords og Ginger
Lynn er en klassiker på det (g) punkt. Og så er der jo Alisha Klass ...

> Ja, også det er jeg enig i - det er ikke bare noget der "sker",
> efter lidt gnubberi og et kys på kilderen *GGG*

Det er heller ikke mit indtryk, når jeg har læst mig ind på emnet.

> Igen - jeg er enig. Det sker ikke for mig, medmindre jeg virke-
> lig giver mig hen og giver slip.

Det er jo det, der er det svære, og hvor partneren virkelig skal være
tålmodig og opmærksom, men bestemt.

Fra : Claus Sørensen

Dato : 11-09-02 11:17

Mark Thomas Gazel wrote:

> Det gør de som regel, og jeg da glad på dine vegne. Det kommer da heller
> ikke bag på mig, når du har fortalt om dine oplevelser udi fist-fucking
> (findes der ikke et mere almindelig ord for det *G*)

Ved det ikke. Men her er da et par forslag:

- Håndarbejde
- Give-hånd

Det giver udtrykket "Skal jeg give dig en hånd?" en hel anden mening.

De herligste hilsner

Fra : Sott

Dato : 11-09-02 21:05

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark :0)

> Det gør de som regel, og jeg da glad på dine vegne. Det kommer da heller
> ikke bag på mig, når du har fortalt om dine oplevelser udi fist-fucking
> (findes der ikke et mere almindelig ord for det *G*)

Håndbol *LOL* - og jeg ser en gruppe af håndbol-piger
tage "kegler"

> Du ser for lidt porno *LOL*.

Umuligt, jeg må protestere - godt er det meste jeg ser for
tiden over KazaA *S* - men jeg ser det.

> Det er jo det, der er det svære, og hvor partneren virkelig skal være
> tålmodig og opmærksom, men bestemt.

Jepser!

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Hanne L

Dato : 18-09-02 14:40

Kære Søs

> [...]
> slet ikke - men det kan jeg godt. Jeg har bare aldrig
> fået en g-punkts-orgasme før og vidste ikke, at de

Det gør de heller ikke. Jeg oplever ejakulation nu ved alle
former for sex og orgasmer. Men i starten oplevede jeg kun,
at jeg sprøjtede ved G-punktsorgasme, så måske er der en
udvikling, man skal igennem, indenfor det område *G*.

> Faktisk tvivlede jeg på, at de eksisterede *LOL*

Jeg troede også, det var noget, nogle kvinder påstod for at
gøre sig interessante, da jeg ikke i mit ellers rige seksuelle
liv havde oplevet det.

> Ja, også det er jeg enig i - det er ikke bare noget der "sker",
> efter lidt gnubberi og et kys på kilderen *GGG*

Nix, men det bliver endnu bedre, hvis han slikker klitoris
samtidig med, at han bruger fingrene på G-punktet. Bedre
kan det ikke opleves.

> Igen - jeg er enig. Det sker ikke for mig, medmindre jeg virke-
> lig giver mig hen og giver slip.

Når min partner tager et fast greb i min nakke eller hår med
den ene hånd og bruger den andens fingre på mit G-punkt,
har jeg ingen selvbestemmelse mere. Så kommer jeg bare,
om jeg vil det eller ej.
Og han elsker at gøre det, når jeg bøjer mig indover ham, når
han sidder i sofaen, for at give ham et kys. Eller står i køkkenet
og skal til at lave mad.
Så kommer jeg ikke længere, før hans arm, mine ben og gulvet
er plaskvådt. Men det skyldes også, at vi rører ved hinanden
stort set hele tiden, vi er sammen, så jeg er i en konstant
tilstand af ophidselse på et eller andet niveau.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Sott

Dato : 28-09-02 20:09

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hanne :0)

> [...]
> at jeg sprøjtede ved G-punktsorgasme, så måske er der en
> udvikling, man skal igennem, indenfor det område *G*.

Det lyder da meget lovende *S*.

> Jeg troede også, det var noget, nogle kvinder påstod for at
> gøre sig interessante, da jeg ikke i mit ellers rige seksuelle
> liv havde oplevet det.

*G*

> Nix, men det bliver endnu bedre, hvis han slikker klitoris
> samtidig med, at han bruger fingrene på G-punktet. Bedre
> kan det ikke opleves.

Enig - subscribe - mænd, tag noter!

> Når min partner tager et fast greb i min nakke eller hår med
> den ene hånd og bruger den andens fingre på mit G-punkt,
> har jeg ingen selvbestemmelse mere. Så kommer jeg bare,
> om jeg vil det eller ej.

Christ - det lyder skønt, jeg har det ikke helt "så nemt"

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-09-02 18:00

Sott skrev:

Hej Søs

> Enig - subscribe - mænd, tag noter!

Det er ikke nødvendigt, jeg tror hovedparten af de, gamle, mandlige
skribenter i gruppen er klar over at man meget gerne må spille på
flere tangenter på samme tid.

Af hensyn til nytilkomne, unge mænd?, kunne du vel lige ridse op hvor
tangenterne sidder på dig?

Hvis nogen har detaljer om andre tangenter, er de naturligvis velkomne
til at blande sig.

Waaah, jeg fik lige et dårligt billede: Hvis de erogene zoner er tan-
genter, er man så Richard Klyderman [1] hvis man kan få klaveret til
at spille op til dans?

[1] Rådhuset mener at det skal være pausemusikken til vores (arbej-
dets) hotline. Jeg er meget lidt glad for klyden, især når samme num-
mer gentages i en uendelighed.

Fra : Sott

Dato : 30-09-02 22:05

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

Hej Peder :0)

> Det er ikke nødvendigt, jeg tror hovedparten af de, gamle, mandlige
> skribenter i gruppen er klar over at man meget gerne må spille på
> flere tangenter på samme tid.

*Suk* - hvorfor kan en kvinde dog ikke have sit eget
harem i disse tider, og ved samme lejlighed bandlyse
både arbejde og skole!

> Af hensyn til nytilkomne, unge mænd?, kunne du vel lige ridse op hvor
> tangenterne sidder på dig?

Opfordrer du mig til at være uanstændig?

Altså - *fnis* - mine tangenter er fordelt rundhåndet.

Lad os starte oppefra. Jeg elsker at blive nusset i håret,
og set ind i øjnene, og kysset lige ved øret på halsen
og hvisket varmt og frækt i øret... og jeg elsker at
mærke stærke, krævende hænder på mine fyldige
bryster, og en "sulten" mund omkring mine brystvorter.
Mine balder nyder både blide og hårde kærtegn og
også smæk og kærlige niv - og min kusse er på alle
måder en kilde til glæde. Jeg elsker at blive nappet
blidt i skamlæberne, slikket blidt på kilderen (gerne
vådt, vådt, vådt), at blive udforsket af et par drillende
fingre og måske når jeg er rigtig salig, hele hånden.
Lige bag ved mit skamben, sådan et lille stykke oppe,
sidder mit g-punkt vist, og hvis det berøres kontinuerligt
mens jeg f.eks. får slikket min kilder, så er det helt
sikkert en billet til himmerige - jeg elsker også følelsen
af en hård pik i min kusse, dens dunken, dens varme,
dens sperm - og smagen, når jeg slikker og sutter pikken
bagefter. Jeg elsker også at få min røv kærtegnet, at
mærke et par frække fingre i den og gerne at få lov at
mærke pikken i alle huller på skift.

Christ - jeg fatter ikke, at jeg skriver det her *GG*.
Det er vist sengetid.

> Hvis nogen har detaljer om andre tangenter, er de naturligvis velkomne
> til at blande sig.

Yeah - please do!

> Waaah, jeg fik lige et [snip] billede: Hvis de erogene zoner er tan-
> genter, er man så [snip] ""en gudsbenådet pianist"" [snip]
> hvis man kan få klaveret til at spille op til dans?

Jepser. Og det ville da slet ikke være så dårligt endda,
at få lov at blive spillet på *GF*.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 19:02

Sott skrev:

Hej Søs

Beklager det sene svar.

> *Suk* - hvorfor kan en kvinde dog ikke have sit eget harem i disse
> tider, og ved samme lejlighed bandlyse både arbejde og skole!

Det vil helt sikkert være dårlig karma, og give dårlig arbejdslyst til
dem på overførselsoverenskomst, qua det seneste fra borgen. Det ved vi
jo alle, at det er dårligt for betalingsbalancen og den gode nattesøvn
hos de bedre stillede.

> Opfordrer du mig til at være uanstændig?

Det kunne jeg aldrig finde på, i alt fald ikke i et tekstuelt medie,
hvor andre har mulighed for at læse med.

> Altså - *fnis* - mine tangenter er fordelt rundhåndet.

Ja, det er vist ikke for meget sagt.

> Jeg elsker at blive nusset

Jeg har været dum, du var den helt forkerte kvinde at udfordre til at
svare på spørgsmålet.

Dit svar giver jo ikke ligefrem ungersvendende lyst til at pille og rø-
re, da du kan blive så begejstret ved fysisk manipulation på så mange
punkter. Liderlige tøs *(*

Øhm, wrong, det gør det alt for let for ungersvendende.

Er der nogle indskrænkede (som har lidt mindre antal gode manipulerbare
punkter) kvinder som melder sig til at beskrive sig selv til glæde for
os som ikke møder Søs ofte?

> KLIP en hel våd drøm

Ja, det kunne du tænke dig.

> Og det ville da slet ikke være så dårligt endda, at få lov at blive
> spillet på *GF*.

En kvindelig pendant ville vel være en fløjtenist, det tænder mig ikke
på samme måde som en pianist som smider pingvinsløret bagud og går i
kødet på pianoet.

Fra : Sott

Dato : 07-10-02 21:58

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

Hej Peder, dit dejlige mandfolk :0)

> Beklager det sene svar.

Ja, ja - det skriver du kun på skrømt *rækker tunge af dig*

> Det kunne jeg aldrig finde på, i alt fald ikke i et tekstuelt medie,
> hvor andre har mulighed for at læse med.

*hhmmm* - jeg "mis"-forstod sikkert

> Jeg har været dum, du var den helt forkerte kvinde at udfordre til at
> svare på spørgsmålet.

Hehe!

> [...]
> punkter. Liderlige tøs *(*
>
> Øhm, wrong, det gør det alt for let for ungersvendende.

Kan du blive enig med dig selv i dag?

> Ja, det kunne du tænke dig.

Ja, selvfølgelig *S*

> En kvindelig pendant ville vel være en fløjtenist, det tænder mig ikke
> på samme måde som en pianist som smider pingvinsløret bagud og går i
> kødet på pianoet.

Heller ikke moi!

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Gitte

Dato : 10-09-02 18:02

Hej

>Kvinder ejakulerer, når de får en g-punkts-orgasme og jeg synes da klart, at
>det er noget kvinderne skal udforske noget mere, for det er da spændende.

Men ikke kun der - jeg gør i hvert fald også på andre tidspunkter.
Faktisk er det ikke nødvendigvis forbundet med orgasme, det kan være
nok, at det "bare" er almindeligt hedt....

MVH
Gitte

Fra : Hanne L

Dato : 18-09-02 14:29

Hej Mark

En eller anden skrev

Mark Thomas Gazel wrote:
> Det er det i hvert fald ikke. Det er s'guda for sejt.

Jeg skammede mig godt nok også den første gang, det skete,
fordi jeg troede, jeg tissede. Jeg blev dog overbevist om det
modsatte, fordi min dengang kæreste "tvang" mig til at smage
på det Det var ikke urin.

> Kvinder ejakulerer, når de får en g-punkts-orgasme og jeg
> synes da klart, at det er noget kvinderne skal udforske noget
> mere, for det er da spændende.

Det er ikke kun ved g-punkts-orgasme, man ejakulerer.
Jeg har een gang prøvet at sprøjte uden overhovedet
at blive rørt forneden, men fordi to mænd udelukkende
kælede for mine bryster.

Og i dag er det begyndt at ske ved almindeligt samleje,
hvis jeg er meget tændt i forvejen og allerede er kommet
ved, at min partner har givet mig g-punktsorgasme med
hånden, hvor jeg har ejakuleret. Ellers sker det ikke ved
almindeligt samleje.

> [...]
> det stimuleres vedvarende og længe. Personligt tror jeg, at
> mange kvinder står af, når de får fornemmelsen af skulle

Jeg er ret lykkelig over at opleve de orgasmer, fordi de er
så forskellige fra klitorisorgasme. Ingen af dem er bedre end
den anden, de er bare forskellige.

Det med vedvarende og længe er meget forskelligt. Stimuleres
jeg kun på G-punktet, skal det nok være i et stykke tid, for at
jeg kan komme. Men har han kælet længe for mine bryster
forinden, hvilket han elsker og derfor plejer, tager det ikke et
minut, før jeg kommer, når han stimulerer mit G-punkt. Og han
kan få mig til at komme både 3 og 4 gange på den måde lige
efter hinanden med ½ minuts mellemrum. Det er en ret utrolig
oplevelse, hvor jeg forsvinder langt væk og ikke kan huske
ret meget bagefter. En af sidegevinsterne er, at han bliver
ekstremt ophidset af det og får endnu mere lyst, end han
havde i forvejen.

Den eneste bagdel er, at der bliver så forbandet vådt på
sofaen, gulvtæppet, i sengen eller hvor man nu dyrker det *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : yossarian

Dato : 10-09-02 14:48

man kan træne sig til bedre blærekontrol!

-Y-

Fra : Fisker

Dato : 10-09-02 16:01

yossarian skrev i news:alkpmi$125$1@sunsite.dk :
> man kan træne sig til bedre blærekontrol!
>
> -Y-

Så vidt jeg er orienteret har det ikke noget med blærekontrol at gøre.
Undersøger og vender tilbage. Måske netdoktoren har svaret
--
Per, Odense

Fra : Fisker

Dato : 10-09-02 16:15

Fisker skrev i news:3d7e0974$0$30480$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk :

> Så vidt jeg er orienteret har det ikke noget med blærekontrol at gøre.
> Undersøger og vender tilbage. Måske netdoktoren har svaret

Ganske rigtigt, det har ikke noget med urin at gøre:
http://www.netdoktor.dk/s&s-svar/sex/fakta/000041.htm
--
Per, Odense

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-09-02 17:10

Hej Per

> Ganske rigtigt, det har ikke noget med urin at gøre:
> http://www.netdoktor.dk/s&s-svar/sex/fakta/000041.htm

Du virker som en fin fyr, men du må altså lære at ignorere troldene.

Fra : Fisker

Dato : 10-09-02 18:33

Mark Thomas Gazel skrev i news:all5aa$1qoimp$1@ID-96011.news.dfncis.de
:
> Hej Per
>
> Du virker som en fin fyr, men du må altså lære at ignorere troldene.

OK jeg øver mig, men som du ser vil jeg gerne svare selvom vi skrider lidt
OT.
Jeg svarer fordi jeg ikke synes det skal ha lov at fremstå som om det er et
problem med inkontinens. Du skriver selv:

>Derudover skal det stimuleres vedvarende og længe. Personligt tror jeg, at
>mange kvinder står af, når de får fornemmelsen af skulle tisse, og derfor
>ikke giver slip.

og det i forening med bemærkningenom at kontrolere sin blære, synes jeg
kunne føre til misforsåelser. Og, hvis det er som du skriver at nogen synes
det er pinligt at ejakulere er det nok ikke mindre pinligt at tisse, snarere
mere.

--
Per, Odense

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-09-02 01:04

Hej Per

> [...]
> jeg kunne føre til misforsåelser. Og, hvis det er som du skriver at
> nogen synes det er pinligt at ejakulere er det nok ikke mindre

Jamen, du har da ret. Jeg tænkte selv det samme, men synes bemærkningen var
for smart og troll'et til at værdige den et svar.

Jeg kan jo kun gentage mig selv: Du virker som en fin fyr Per.