Danmarks billigste mobilpriser.
Fra : Fischer

Dato : 09-09-02 16:55

Kun x,xx kr. pr. minut !!!!

Ja, vi møder dem overalt. Reklamerne hvor mobilselskaberne fortæller at vi
netop skal vælge deres produkt.
Men hvem er egentlig billigst?

Svaret er: Det kommer helt an på dit forbrugsmønster.
Mit lille regneark med mobilpriser er blevet opdateret:
http://www.fischersvej.amok.dk/docs/priser4.xls

Det kan give en idé om hvilket produkt der er det bedste for dig.

*Fischer

Fra : Ole Tranberg

Dato : 09-09-02 17:17

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev:

> [...]
> http://www.fischersvej.amok.dk/docs/priser4.xls
>
> Det kan give en idé om hvilket produkt der er det bedste for dig.

Det ser jo nydeligt ud. Men hvorfor lave noget arbejde som andre
allerede har lavet før?

På <URL:http://www.teleprisguide.dk/> er der lavet et
lign. system. Det kan endda tilmed regne med kombinerede abonnementer,
hvor man både har mobil og fastnetabonnement.
Desuden kan man også finde ud af hvilken internetforbindelse der
koster mindst.

--
Ole Tranberg

Fra : Fischer

Dato : 09-09-02 17:43

> Det ser jo nydeligt ud. Men hvorfor lave noget arbejde som
> andre allerede har lavet før?

1. Min kan bruges off-line, altså f.eks. en bærbar/PDA uden internet.
2. Jeg synes at deres den simple er for simpel og den avancerede er alt, alt
for uoverskuelig (men sikkert mere nøjagtig end min).
3. Der er nogle oplagte fejl i deres. F.eks. hvis man slet ikke bruger
telefonen, så påstår Teleprisguide at en lang række abonnementer er gratis!

*Fischer

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-09-02 15:33

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> 3. Der er nogle oplagte fejl i deres. F.eks. hvis man slet ikke bruger
> telefonen, så påstår Teleprisguide at en lang række abonnementer er
gratis!

Det har din vist også
Prøv at indtaste 60/30/50 i de tre felter.
Se på TDC MobilBonus
Prøv så at indtaste 61/30/50 og se hvad det ekstra minut koster.
(omkring 160 kr.)
Er det rigtigt?

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Fischer

Dato : 11-09-02 15:53

> Det har din vist også

Du har fuldstændig ret. Utroligt hvad et lille '=' kan betyde.
Er nu rettet i: http://www.fischersvej.amok.dk/docs/priser5.xls

Tak for hjælpen.

*Fischer